• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór myszki
#1
Dobry wieczór/Dzień dobry chciałbym kupić sobie nową myszkę w przystępnej cenie ze względu na wszechobecna kwarantannę więcej gram w FPS'y więc przydatna była by duża precyzja jak i dodatkowe 2 przyciski z boku 
Jako że nie znam się na tym mam nadzieję że ktoś tu będzie w stanie mi pomóc ^-^
Odpowiedz
#2
Zastosuj się do tego http://test-gear.pl/forum/showthread.php?tid=5

Tak to wiesz, można podać 50 modeli :D.... i tak będziesz wybierać na ślepo :).
Odpowiedz
#3
(04-11-2020, 07:19 AM)FreeQ napisał(a): Zastosuj się do tego http://test-gear.pl/forum/showthread.php?tid=5

Tak to wiesz, można podać 50 modeli :D.... i tak będziesz wybierać na ślepo :).

-Obecna myszka qilive m518bu
-Obecne dpi trudno mi określić teoretycznie myszka ma 2400 więc podejrzewam że korzystam z około 400
-Czułość w grach średnia
-Czułość w windows średnia
-360 stopni 18 cm
-cs go
-Mam jakaś tanią podkładkę na całe biurko
-Używam 6 przycisków
-150zł
-Uchwyt [b]FINGERTIP GRIP[/b] /[b]PALM GRIP[/b]
-1+2+2
-Praworęczny
-19cm
-2cm
-Raczej nie
-Tak
-Chciałbym zwiększyć precyzję oraz wygodę korzystania
-tak
-najlepiej jeśli była by czarna nie zależy mi na rgb ale widząc że w większości jest miło by było gdyby nie wyglądała jak choinka
Masz rację nie dałem żadnych wytycznych teraz dałem tyle ile tylko mogłem dziękuje za pomoc
Odpowiedz
#4
Spc gear lix lub lix plus
LOGITECH G PRO SUPERLIGHT WHITE | NATEC M12 MAXI LAVA | SENNHEISER GSP370| SPCGK630 PUDDING WHITE RED KAILH| ZOWIE CAMADE
Odpowiedz
#5
(04-12-2020, 08:19 AM)Amok napisał(a): Spc gear lix lub lix plus

A może ktoś mógłby mi coś powiedzieć coś o Krux Beam bądź thorn ?[url=https://www.euro.com.pl/myszy/-mysz-dla-graczy-krux-beam.bhtml][/url]
Odpowiedz
#6
Thorn przy twoim rozmiarze dłoni raczej nastawi Cię na hybryde Palm Finger. Ewentualnie czysty Palm. Beam mysz profilowana. Pod Palm może być dla ciebie trochę za mała. Może wymusić Claw-gripa.