• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arctis GAME vs K702 + DFB
#11
A ogólnie, to miałeś i testowałeś te Arctisy? Bo szczerze mówiąc, ta recenzja ze strony mnie jakoś w ich stronę ciagle kusi.
Odpowiedz
#12
Nie. Pozycjonowanie w dużej mierze zależy od samej gry. Możesz mieć kosmiczne słuchawki, ale jak dźwięk jest do bani z gówna nie będzie pomniku. Hypery też dobrze pozycjonują w CS. Tutaj chodzi bardziej o sceniczność i gradację dalszych planów. O ile w takim CS dźwięków równoczesnych jest mało o tyle takim Battlefield jest ich znacznie więcej. Dźwięki statyczne(stałe) walk w tle, karabiny, samoloty, czołgi i tutaj takie HyperX mogą mieć problem bo ich sceniczność jest mała co za tym idzie wszystkie dźwięki są blisko siebie(bliższe, dalsze) powoduje to pewnego rodzaju przytłoczenie czy klaustrofobię. Nie wiem jak wygląda dźwięk w Overwatch, nie wiem jak się tam sprawdzą arctisy, może nawet BARDZO dobrze. Wiem natomiast że takie AKG K702 sprawdzą się też bardzo dobrze i obstawiam że może nawet lepiej. Mało tego uważam że już takie ISK HD9999 w Overwatch sprawdzą się świetnie. Ale czy lepiej niż arctisy... pytanie do recenzenta który je miał i testował :).

Wydaje mi się też że te Arctisy były strojone z myślą o CS'ie dlatego tam mają tak wysokie noty. Ale Overwatch jest inną grą na innym silniku z innymi dźwiękami. Najprościej jest kupić sprawdzić i jak coś oddać na zwrot 14-nasto dniowy. Idąc twoim torem myślenia nawet lepiej kupić te http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzje...-1-analog/ a do nich Soundblastera Z :)
Odpowiedz
#13
overwatch ma kiepski dosyć silnik dzwiekowy, tam na słuch to tak jedynie kierunek określasz, a jak za duzo dzwieków różnych na raz jest, to nie idzie się skupić na wylapaniu wroga, pod samego overwatcha to byle co się nada, bo prawo lewo usłyszysz, przód tyl mniej wiecej też o ile w ogole będzie to możliwe do uslyszenia bo gra Ci na to pozwoli.

najlepsze silniki dzwiekowe to maja gry wlasnie pokroju np. BFa, Far Cry, Metro, gdzie da się wykorzystać potencjał dobrych słuchawek. CS ma strasznie nastawiony dzwiek na scenę i pozycjonowanie, więc wiele gamingowych sluchawek robi tam dobrą robotę bo tak są zestrojone, nieraz sztucznie, ale ten silnik wrecz promuje takie sluchawki. Wiele typowo muzycznych sluchawek tez sie tam sprawdza rownie dobrze, jest pewien poziom ktory już nie przeskoczysz bo silnik wiecej nic nie oferuje. Te Arctisy z Recenzji to nie sa te same co zwykle arctisy bez tego DACa, jak to SS wiadome ze z mysla o graczach CSa je robili, żeby wykorzystac w pelni silnik dzwiekowy co tam jest. Tyle ze z takich K702 (jak mamy Q701 to podobne sluchawki) z dobrym DACiem daje praktycznie to samo.

Nie jeden u nas gra w Overwatcha i powiem Ci ze gorszej gry do testowania dzwieku to chyba nie ma ;D tam autentycznie praktycznie nikt nie zauwaza roznicy na czym by nie grał.

Sugeruj sie raczej tym do czego jeszcze chcesz te sluchawki. Jak grasz jeszcze w jakies CSy, Rainbow Sixy czy jakies inne FPSy stricte pod pozycjonowanie to wtedy mozesz brac takie Arctisy, ale jeżeli wiecej sluchach jakiejs muzyki, albo grasz w takie z otwartym siwatem gry to lepiej brac cos innego.
Odpowiedz
#14
(08-19-2018, 07:51 PM)Hya napisał(a): overwatch ma kiepski dosyć silnik dzwiekowy, tam na słuch to tak jedynie kierunek określasz, a jak za duzo dzwieków różnych na raz jest, to nie idzie się skupić na wylapaniu wroga, pod samego overwatcha to byle co się nada, bo prawo lewo usłyszysz, przód tyl mniej wiecej też o ile w ogole będzie to możliwe do uslyszenia bo gra Ci na to pozwoli.

najlepsze silniki dzwiekowe to maja gry wlasnie pokroju np. BFa, Far Cry, Metro, gdzie da się wykorzystać potencjał dobrych słuchawek. CS ma strasznie nastawiony dzwiek na scenę i pozycjonowanie, więc wiele gamingowych sluchawek robi tam dobrą robotę bo tak są zestrojone, nieraz sztucznie, ale ten silnik wrecz promuje takie sluchawki. Wiele typowo muzycznych sluchawek tez sie tam sprawdza rownie dobrze, jest pewien poziom ktory już nie przeskoczysz bo silnik wiecej nic nie oferuje. Te Arctisy z Recenzji to nie sa te same co zwykle arctisy bez tego DACa, jak to SS wiadome ze z mysla o graczach CSa je robili, żeby wykorzystac w pelni silnik dzwiekowy co tam jest. Tyle ze z takich K702 (jak mamy Q701 to podobne sluchawki) z dobrym DACiem daje praktycznie to samo.

Nie jeden u nas gra w Overwatcha i powiem Ci ze gorszej gry do testowania dzwieku to chyba nie ma ;D tam autentycznie praktycznie nikt nie zauwaza roznicy na czym by nie grał.

Sugeruj sie raczej tym do czego jeszcze chcesz te sluchawki. Jak grasz jeszcze w jakies CSy, Rainbow Sixy czy jakies inne FPSy stricte pod pozycjonowanie to wtedy mozesz brac takie Arctisy, ale jeżeli wiecej sluchach jakiejs muzyki, albo grasz w takie z otwartym siwatem gry to lepiej brac cos innego.

W sumie to dość ciekawe co piszesz, bo też jestem graczem OW i uważam, że gra ma dobry dźwięk, może nie aż tak dobry jak R6, czy BF, ale ja grając jestem zawsze w stanie ładnie określić skąd dochodzi dźwięk, jestem również w stanie zawsze określić odległość. Dużo w tym pomaga świadomość, że niektóre dźwięki są zrobione tak, żeby się bardziej wyróżniały na tle innych (w balance patchach nawet było wspominane o tym, że zwiększono "priorytet" jakiegoś dźwięku, jakiegoś zmniejszono itd.)
Mysz: O-
Podkładka: G-SR
Klawiatura: Huntsman TE
Słuchawki: K712 

Inny sprzęt który miałem:Xtrfy M4, Model O, Viper, K702, K550 MKIII, HD9999, G403 Wired/Wireless, Rival 600/310, Durandal MX Black, G Pro/wireless, KPOE, Kone EMP, DM1 Pro S/FPS, ZA13, DA Chroma/Elite, Naga 2012/Hex/Trinity
Odpowiedz
#15
jasne, że się da ale to jest dosyć sytuacyjne, bo taka jest gra.
Odpowiedz
#16
Ja mam arctis pro ale d... nie urywają.
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.