08-04-2018, 01:53 PM
(08-04-2018, 01:35 PM)Hya napisał(a): Ty to coś jest z przełacznikami Omrona najwidoczniej, no bo ewidentnie tracą kontakt, może być tak, że jakaś ich partia co montuja w tej serii jest walnieta ;/
napisz też na support do DMa, może nawet nie wiedzą, że dostali taka partię i wyslij im link do tego filmiku, wiem, że bedą Ci wdzięczni ;)
Pisałem bezpośrednio do nich chyba po 3 reklamacji i dostałem taką odpowiedź:
Cytat:Prosimy przesłać myszkę do nas. Zbadamy przyczynę usterki oraz czy podlega ona gwarancji, jeśli tak myszka zostanie naprawiona albo wymieniona. Nasz adres to: Dream Machines sp. z o.o. ul. Kazimierzowska 43/2 02-572 Warszawa. W przesyłce proszę zamieścić notatkę z numerem seryjnym, adresem zwrotnym oraz opisem usterki. Dodanie do przesyłki dowodu zakupu nie jest wymagane. Dodatkowo przekażemy Pan informację naszemu działowi technicznemu.
Morele oferują mi darmowego kuriera przy reklamacji, a finalnie myszka i tak jest przekazywana do serwisu Dream Machines, więc nie widzę sensu w opłacaniu przesyłki bezpośrednio do nich, skoro mogę skorzystać z systemu Morele. Napisali, że informacja zostanie przekazana działowi technicznemu, ale czy są mi wdzięczni? Ciężko stwierdzić :P