01-04-2016, 11:18 PM
Napisalem rowniez do producenta i otrzymalem taka wiadomosc:
http://scr.hu/0qc2u/bkn6y
Nie za bardzo rozumiem podpunktu 3, czy bylby ktos w stanie bardziej przyblizyc o co chodzi? Nie wiem czy za bardzo zrozumialem i czy nie robilem tego wczesniej
Jesli chodzi o 1, sterowniki mam aktualne, nie chce wyjsc na glupka, ale sterowniki od nvidia -> http://scr.hu/0qc2u/61md4 chyba nie wnosza nic do tego?
Nie wiem czy ciagnac to dalej, czy wydac te 20-30 zl na sluchawki z carefoora i sprawdzic czy bedzie widac roznice, czy beda chodzic prawidlowo, czy jednak oddac je na gwarancje z nadzieja, ze jest to jednak nie moja wina?
http://scr.hu/0qc2u/bkn6y
Nie za bardzo rozumiem podpunktu 3, czy bylby ktos w stanie bardziej przyblizyc o co chodzi? Nie wiem czy za bardzo zrozumialem i czy nie robilem tego wczesniej
Jesli chodzi o 1, sterowniki mam aktualne, nie chce wyjsc na glupka, ale sterowniki od nvidia -> http://scr.hu/0qc2u/61md4 chyba nie wnosza nic do tego?
Nie wiem czy ciagnac to dalej, czy wydac te 20-30 zl na sluchawki z carefoora i sprawdzic czy bedzie widac roznice, czy beda chodzic prawidlowo, czy jednak oddac je na gwarancje z nadzieja, ze jest to jednak nie moja wina?