• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mysz i podkładka - nie tylko do gier
#1
Mysz, z której korzystam od sześciu lat, powoli zaczyna się buntować. Jako, że nie lubię pochopnie wydawać pieniędzy, zacząłem szukać w sieci informacji o tym co warto kupić. Niestety, im więcej czytam tym mniej pewien jestem ewentualnego wyboru. Od dwóch dni studiuję niniejsze forum i widzę, że skupia ono grono fachowców. Będę bardzo wdzięczny za Waszą pomoc.
  • jaką obecnie myszkę używasz: A4TECH XGame Laser Oscar X750
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: Zależnie od potrzeb. Wg. danych z instrukcji mysz posiada przełącznik rozdzielczości "6DPI" (od 100 do 3600 DPI). Wybieram zwykle któreś z pośrednich ustawień, w zależności od tego co robię. Nigdy nie korzystałem ze skrajnych ustawień.
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): Średnia (raczej).
  • czułość w Windows: j.w.
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka): n.d.
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps):
  • w co grasz (podaj tytuły gier): Wiedźmin 3, różne strategie (najczęściej z serii Total War). Na gry nie mam wiele czasu (kilka godzin w tygodniu), ale pracuję na komputerze codziennie po 6-8 godzin - Lightroom, Photoshop, edytory tekstu etc.
  • jaką masz obecnie podkładkę: Od sześciu lat wystarcza mi blat biurka. Kiedyś, za czasów myszek z kulką, jakieś podkładki miałem...
  • ile przycisków używasz w myszce (czy używasz boczne): Podstawowe oraz dwa boczne pod kciukiem.
  • twój budżet: Około 120-150 zł, ale to budżet bardzo umowny. Wiadomo, chciałbym wydać jak najmniej. Jeśli jednak warto będzie dołożyć do sprzętu wartego swojej ceny, to kilka dodatkowych dyszek się znajdzie. Drogich, specjalistycznych myszy dla zaawansowanych graczy i tak nie wykorzystam.
  • jaki chwyt stosujesz: Palm Grip
  • jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2