• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem odklejajacy sie slizgacz w myszce g402
#1
Tydzień temu odkleil mi się slizgacz przy sensorze i czy to podlega gwarancji.?
Odpowiedz
#2
Logitech zawsze wysyłał dodatkowe ślizgi, wiec pisz na support a jest szansa, ze Ci podeślą :)
Odpowiedz
#3
Tylko co mam napisać ;)
Odpowiedz
#4
Tylko co mam napisać
Odpowiedz
#5
że CI się zajechały ślizgi ;)
Odpowiedz
#6
Tylko z tego co wiem nie wysyłają tych Slizgacz przy sensorze ponieważ do kupienia na ich stronie tylko są wszystkie oprócz tych Prywatne sensorze czy to prawda
Odpowiedz
#7
Oprócz tych przy sensorze
Odpowiedz
#8
Powinni wysyłać wszystkie, gwarancja obejmuje ślizgacze i w ciągu 2 lat powinni Ci je raz podesłać. Napisz, że ślizg drastycznie spadł i prosiłbyś o wskazanie skąd możesz wziąć nowy komplet wszystkich ślizgaczy - grzecznie zagadaj to sami zaproponują, że Ci podeślą. Mi do G9x bez problemu posłali.
Odpowiedz
#9
Co zrobić w sytuacji gdy zgubiłem paragon i go nie posiadam a proszą o zdjęcie dowodu zakupu.
Odpowiedz
#10
no to nic nie zrobisz, pozostaje Ci kupić jakieś dodatkowe ślizgi. Czyli by wysłali jakbyś miał... zawsze trzeba to trzymać. Jak kupowałeś przez internet, to o ile zakładałeś w jakimś sklepie konto, to da się wydrukować paragon tego co kupowałeś.
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.