• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Headsecik do FPS
#1
Dobór słuchawek
  • jakie obecnie używasz? Kraken 
  • czy używasz dedykowanej karty muzycznej/dac/amp ? Nie
    - jeśli tak – to jakiej?
    - jeśli nie – czy planujesz kupić i w jakiej kwocie? Mogę po prostu przeznaczyć na to część budżetu ze słuchawek.
     --- jeżeli nie planujesz kupować karty to podaj swój model płyty głównej lub chipset realteka (np. ALC1150) Z370 AsRock Extreme 4
  • słuchawki mają być w 100% do gier // głównie gry trochę muzyki // gry i muzyka po równo ? (wybierz jedną opcję) 100% gry
  • jakiej muzyki głównie słuchasz? -
  • w jakie gry grasz (która jest priorytetem)? Można powiedzieć że CS GO, bo nastawiam się głównie na Project A, które jest de facto CSem 2.0
  • twój maksymalny (nieprzekraczalny pod żadnym pozorem) budżet? Nie wiem, z 1,3k? Nie muszę przeznaczać całego, mogę trochę dołożyć, nie znam się.
  • stawiasz na 1 miejscu dźwięk czy komfort? Komfort
  • jaki chcesz typ słuchawek: otwarte, pół otwarte, zamknięte (jak nie jesteś pewien to napisz w jakim otoczeniu grasz)? Zdecydowanie zamknięte, potrzebuję wygłuszenia
  • wolisz słyszeć wszystko bliżej Ciebie czy dalej (większą - lepiej w grach czy mniejszą scenę) ? Nie wiem
  • czy będziesz często podróżował ze słuchawkami (np. na lany)? Nie istotne
  • co w obecnych słuchawkach Ci przeszkadza? Co chciałbyś zmienić? Cisną mnie w uszy strasznie
  • dodatkowe uwagi (np. wokół uszne, douszne, wygląd, rodzaj padów): Koniecznie headset, z w miarę dobrą jakością mikrofonu.

Odpowiedz
#2
CoolerMaster MH751 rebrand Takstarow Pro82 z bardziej wyrównanym pasmem. Świetne do gier, mega wygodne, fenomenalny mikrofon w tym przedziale cenowym. Sporo recenzji na YT.

Fnatic React niedostępne w PL ale są do kupienia na amazonie niemieckim, czyli naprawdę dobra opcja.

Potem długo długo nic i dalej...