04-28-2018, 07:08 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-28-2018, 07:56 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Angle tunablity to jakieś diabelstwo związane z angle snappingiem, albo zmianą kąta odczytywania ruchu przez mysz (czyli ruszając mysz w poziomie będzie ci odczytywać ruch jako przesunięty pod jakimś tam kątem w górę lub w dół), więc lepiej zostawić to na ustawieniach domyślnych;
os sensitivity nie ma wpływu na grę jeżeli masz włączony w CSie raw input (a zdecydowanie lepiej jest mieć włączony), w innym wypadku wskazane byłoby 6/11 - inne wartości po prostu skalują ruch odczytany przez sensor;
double click speed w grze nie ma znaczenia, to po prostu czas w jakim musisz się zmieścić klikając 2 razy np. na ikonkę, gdy chcesz coś uruchomić na pulpicie;
button respond time to opóźnienie czasu reakcji na zarejestrowanie kliku, im mniej tym lepiej, ale przy zbyt małych wartościach mogą pojawić się problemy z double clickiem, jeżeli nic takiego nie zauważysz, albo nie będzie ci przeszkadzać, to spokojnie ustaw minimalną wartość.
os sensitivity nie ma wpływu na grę jeżeli masz włączony w CSie raw input (a zdecydowanie lepiej jest mieć włączony), w innym wypadku wskazane byłoby 6/11 - inne wartości po prostu skalują ruch odczytany przez sensor;
double click speed w grze nie ma znaczenia, to po prostu czas w jakim musisz się zmieścić klikając 2 razy np. na ikonkę, gdy chcesz coś uruchomić na pulpicie;
button respond time to opóźnienie czasu reakcji na zarejestrowanie kliku, im mniej tym lepiej, ale przy zbyt małych wartościach mogą pojawić się problemy z double clickiem, jeżeli nic takiego nie zauważysz, albo nie będzie ci przeszkadzać, to spokojnie ustaw minimalną wartość.