• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Używana karta dźwiękowa?
#1
Witajcie, przychodzę do Was dziś z takim pytaniem :D Czy opłaca się (czy warto) kupować używane karty dźwiękowe? Oraz, jeżeli tak, na co zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie?
Odpowiedz
#2
Oczywiście.
Karty dźwiękowe nie mają tendencji do odmawiania posłuszeństwa.
Uwagę warto zwrócić na czas eksploatacji, gdzie była kupiona i oczywiście - czy podlega jeszcze serwisowi.
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#3
Dzięki za szybką odpowiedź :D tak też w sumie sądziłem, ale wolałem zapytać bo w sprawie audio jestem laikiem :x jeszcze jedno pytanie ale nie będę zakładać kolejnego posta. Czy jest jakaś, w miarę tania karta, która sprawi że moje Cloudy 1 (nie oceniajcie, byłem młody i głupi xD) przestaną być crapem do CSa?
Odpowiedz
#4
Czego Ci w nich brakuje?
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#5
Aktualnie, po wszystkich aktualizacjach w csie brakuje wszystkiego xd nie wiem jak to dokładnie opisać, najciężej jest rozróżnić dokładnie z której strony idzie przeciwnik i jak daleko jest, więc może separacji dźwięków i "przestrzenności"
Odpowiedz
#6
Sceny, znacznie lepszej sceny, raczej z nich nie wyciągniesz.
Przyda się opinia kogoś kto ma, bądź miał Cloudy i dźwiękówkę.
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#7
Cloudy mają niestety to do siebie, że imponującej sceny to one nie mają... :/ W zasadzie to ich poważny minus.
Wątpie, aby jakaś karta znacząco to "poprawiła"
PS używki warto jeśli dobra okazja, one raczej się nie psują ;)
Odpowiedz
#8
Dzięki, a polecacie coś z używek tak 100-150 zł? Niestety budżet nie rozpieszcza aktualnie :D
Odpowiedz
#9
PCI, PCIe?
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#10