• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fabrycznie uszkodzenia na G502? Proszę o pomoc
#1
Dostałem z Xkomu fabrycznie zapakowaną myszkę od Kuriera. Rozpakowałem ją i zauważyłem że na ślizgaczach G502 są jakby dziury. Napisałem do Xkomu i ich zdaniem mogę reklamować to jako wada fabryczna.
Teraz pytanie czy jeżeli mi ją wymienią to najpewniej trafi mi się też z dziurami bo Logitech się zepsuł czy po prostu jestem jakiś unlucky i trafiłem z sztukę z dziurawymi ślizgaczami?

Zdjęcia:
https://imgur.com/gallery/h5HQY
[Obrazek: riCd8Pd.jpg]

Na mojej ~5 letniej G500 nie ma takich wgnieceń. W internecie na zdjęciach ślizgacze G502 też nie moją takich dziur.
To wiec może warto spróbować wymienić?
Odpowiedz
#2
Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.
Odpowiedz
#3
Nie, nie jesteś unlucky, mogłabym Ci cały dzień opowiadać ile ja miałam takich przypadków, wymian i zwrotów :D Też przysłali mi myszkę z dziurą w ślizgaczu, takim wgnieceniem i odesłałam, zwrócili pieniądze. To się zdarza. Nie ładnie to wygląda, zwłaszcza jak dostaje się nową myszkę, a ślizgacze wyglądają jakby były wiele lat używane, dlatego najlepiej zwrócić.
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#4
(07-19-2017, 04:04 PM)Synth napisał(a): Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.

Przy zwykłym zwrocie zapłaci za transport towaru do sklepu, a potem za transport nowego produktu, a przy reklamacji/rękojmi nowy produkt powinien być dostarczony za darmo.
Odpowiedz
#5
(07-19-2017, 04:54 PM)cesarz cyberprzestrzeni napisał(a):
(07-19-2017, 04:04 PM)Synth napisał(a): Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.

Przy zwykłym zwrocie zapłaci za transport towaru do sklepu, a potem za transport nowego produktu, a przy reklamacji/rękojmi nowy produkt powinien być dostarczony za darmo.

Coś za coś.. jak odda na gwarancje to może się pożegnać z myszką na dobry miesiąc.. ja nie więcej.
Odpowiedz
#6
Fabryczne ślizgi Logitecha i tak są wyjątkowo słabe - olałbym sprawę i zamówił Hotline Games z ebaya (nie stracisz przez to gwarancji).

http://www.ebay.com/itm/Hotline-Games-Lo...Dyd_9RUyFg
IBM Model M Space Saving Keyboard
Odpowiedz
#7
@plagocki

Miałeś ślizgacze z Hotline Games? :p
Bo mICEskatez czy CorePad są niezbyt zadowalające :x
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#8
Jak zamówił inpostem to i zwróci za free
Definitywnie jest to wada tej sztuki, unlucky :/ Normalnie ślizgi nie powinny mieć takich rys. Tylko jak zostały uszkodzone ?
Według mnie zwróć, stracisz z dyszkę na wysyłce jak nie wziąłeś inpostem
Odpowiedz
#9
jeszcze jedno pytanie - wpływa to jakoś na ślizg?
Odpowiedz
#10
(07-19-2017, 06:11 PM)XeXu napisał(a): @plagocki

Miałeś ślizgacze z Hotline Games? :p
Bo mICEskatez czy CorePad są niezbyt zadowalające :x

Niejednokrotnie, w G400S, G700, G9x i G Pro (fabryczny ślizgacz wokół sensora wykonany jest z innego materiału, zużywa się wolniej i dosyć szybko degraduje właściwości ślizgowe myszy - na wstępie radzę wymienić ślizgacze w G Pro). IMO są bardzo dobrej jakości, zostały nawet przetestowane przez ekipę test-gear:

http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzje...mpetition/
http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzje...ine-games/
http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzje...do-myszek/
IBM Model M Space Saving Keyboard
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.