• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myszka do gier moba
#1
Cześć. Nie znam się za bardzo na myszkach, więc proszę was o pomoc w doborze :D
Dobór myszki – im więcej danych tym łatwiej nam dopasować dla Ciebie myszkę
  • jaką obecnie myszkę używasz: Jakiś no name od Logitecha, za 20 zł
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: ciężko powiedzieć
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): Wysoka
  • czułość w Windows:6/11
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka): -
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps): Nie gram za bardzo w fpsy
  • w co grasz (podaj tytuły gier): Wszelkie moby, LoL, Dota, Smite, Hots
  • jaką masz obecnie podkładkę: Zamówioną mam Taito 2017
  • ile przycisków używasz w myszce (czy używasz boczne): Różnie, jak mam takowe to używam, aktualnie w myszce nie posiadam, ale z 2/4 boczne by się przydały
  • twój budżet: Wydam ile będzie trzeba, chcę coś o najlepszej jakości
  • jaki chwyt stosujesz: Palm, trochę finger
  • jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2
  • jesteś lewo czy prawo ręczny/a? Prawo
  • jaka jest wielkość Twojej dłoni (w cm, od końca palca do zgięcia nadgarstka, zmierz jak na poniższym obrazku): 19,1 cm
  • jaka jest szerokość twojego palca wskazującego (zmierz jak na powyższym obrazku)? ~1,8 cm
  • czy chcesz zmienić swój chwyt?: Nie
  • czy inny zakres dpi w nowej myszce jest akceptowalny dla Ciebie?: Chciałbym ustawić coś w okolicach 3000 dpi
  • co w twojej obecnej myszce chciałbyś zmienić najbardziej/co się zepsuło?: Sensor wariuje, ciężka, mała, bezprzewodowa, przyciski się wyrobiły.
  • czy nowa myszka musi być kupiona w Polsce? Nie