240hz gole bez redukcji blur wygaszacze plamki 4ms.
120hz a nawet 100hz potrafi to zrobić poniżej 2ms z włączoną redukcja. czyli dynamicznym podświetlaniem.
https://www.blurbusters.com/faq/60vs120vslb/
i potwierdzam. 144hz jest pokazane w zestawieniu z 120 i ULBM .
powiedz przy jakiej prędkości możesz przeczytać napis Q-52. Na telefonie mogę to rozczytać przy 240pixelach na sekundę
https://www.testufo.com/#test=photo&phot...0&height=0
albo nazwy ulic:
https://www.testufo.com/#test=photo&phot...0&height=0
Ok siedzę już na kompie napis: Q-52 mogę przeczytać odpowiednio:
120Hz z ULMB - 3000pixeli/sekundę:) Przy 3840pix/s zaczyna sie delikatnie mazać, ale bardznie nie nadążam obracać głową/zwrokiem za napisem:)
85HZ z ULMB - 1200pix/s
144Hz BEZ ULMB mogę realnie czytac bez zgadywaniaprzy 840pix/s
60Hz BEZ ULMB mogę czytać realnie 240pix/s - i tutaj ciekawostka, miałem problem z poruszaniem myszką zaraz po wbiciu 60hz:D wskaźnik wyraźnie skacze po ekranie a nie się przesuwa:D Do tego mam wrażenie, że jest ich wiecej niż jeden na raz:D Tragedia!!
Zgaduję, że 240hz bez redukcji smużenia pewnie dałoby się czytać podobnie jak 85Hz z ULMB
Przy okazji, realne wyświetlenie 240hz na ekranie razem z funkcją redukcji smużenia może być niewykonalna:) Bo ekran musiałby jakby wypluwać 480 obrazków:) Bo jak inaczej zrobić 240klatek na przemian z czarnym tłem?:)
120hz a nawet 100hz potrafi to zrobić poniżej 2ms z włączoną redukcja. czyli dynamicznym podświetlaniem.
https://www.blurbusters.com/faq/60vs120vslb/
i potwierdzam. 144hz jest pokazane w zestawieniu z 120 i ULBM .
powiedz przy jakiej prędkości możesz przeczytać napis Q-52. Na telefonie mogę to rozczytać przy 240pixelach na sekundę
https://www.testufo.com/#test=photo&phot...0&height=0
albo nazwy ulic:
https://www.testufo.com/#test=photo&phot...0&height=0
Ok siedzę już na kompie napis: Q-52 mogę przeczytać odpowiednio:
120Hz z ULMB - 3000pixeli/sekundę:) Przy 3840pix/s zaczyna sie delikatnie mazać, ale bardznie nie nadążam obracać głową/zwrokiem za napisem:)
85HZ z ULMB - 1200pix/s
144Hz BEZ ULMB mogę realnie czytac bez zgadywaniaprzy 840pix/s
60Hz BEZ ULMB mogę czytać realnie 240pix/s - i tutaj ciekawostka, miałem problem z poruszaniem myszką zaraz po wbiciu 60hz:D wskaźnik wyraźnie skacze po ekranie a nie się przesuwa:D Do tego mam wrażenie, że jest ich wiecej niż jeden na raz:D Tragedia!!
Zgaduję, że 240hz bez redukcji smużenia pewnie dałoby się czytać podobnie jak 85Hz z ULMB
Przy okazji, realne wyświetlenie 240hz na ekranie razem z funkcją redukcji smużenia może być niewykonalna:) Bo ekran musiałby jakby wypluwać 480 obrazków:) Bo jak inaczej zrobić 240klatek na przemian z czarnym tłem?:)