• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mechanik dla programisty ~450
#1
Witam,

Jako, iż moja, była już, klawiatura ASUS Tactic Strix Pro nie wróciła z naprawy, jestem zmuszony zakupić nową.
Przez większą część dnia pracuję jako programista (po 10-12h), reszta jak najdzie ochota to gry MMO, toteż raczej celuję w Blue/Brown.
  • twój budżet: 450zł +/-
  • jaki chcesz rodzaj klawiatury (membranowa czy mechaniczna)? mechaniczna
    • jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam: MX brown/blue lub odpowiednik
    1. czy masz masywne dłonie czy nie? nie
    2. czy dużo piszesz na klawiaturze? tak
    3. czy ma to być klawiatura w 100% pod gry? nie, 20% pod gry, 80% pisanie
  • czy chcesz podświetlenie? jak najbardziej
  • czy chcesz makra? mogą być (chyba większość już ma)
  • czy chcesz dodatkowe klawisze? miło by było, gdyby były
  • czy potrzebujesz podpórkę pod nadgarstek? miły dodatek, nie wymagany
  • czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins)? raczej preferuję full, ale wezmę pod uwagę również tk
  • twoje uwagi (wygląd, firma): brak.
Z obecnych poszukiwań znalazłem:
- Razer BlackWidow Ultimate (lub Stealth) 2016 na Razer Green/Orange
- Corsair K70 (Red LED) na MX Blue
- Corsair K65 Gaming (RGB) na MX Brown
- Patriot Viper V760 RGB LED na Kailh Brown
Czy są jakieś inne godne polecenia?

Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
Myślałeś, żeby wybrać niebieskie przełączniki?

Wtedy masz np. Zalman K900M - http://www.test-gear.pl/testy-i-recenzje...man-k900m/

z brązowymi to rozważałbym CM Masterkeys Pro M lub L White

ps. co się stało z twoim Strixem?
Odpowiedz
#3
Dodatkowe klawisze z makrami (M1-M10) przestały działać.
Myślałem o niebieskich, ale boję się ich głośności (brown były ok).

A co możesz powiedzieć o moich propozycjach? Pudło totalne?
Odpowiedz
#4