• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klawiatura mechaniczna do 650zł
#1
Witam. Chciałbym się was zapytać jakie przełączniki byłyby dla mnie najlepsze (sprawa najważniejsza) oraz jaka klawiatura byłaby dla mnie dobra (mniej ważna). Pytam się Was, ponieważ mieszkam bardzo daleko od jakiegokolwiek sklepu z klawiaturami, a jeszcze do tego, gdzie będzie można przetestować. Tutaj są moje preferencje:

Budżet
- budżet do 650zł (używki jak najbardziej też wchodzą w grę jeśli chodzi o takie marki jak Corsair)

Rodzaj klawiatury:
- klawiatura mechaniczna

Mam duże ręce?
- Mam duże ręce ale są czułe (wyczuwam lekki dotyk). Nie mam problemu na żadnej klawiaturze z pisaniem

Ile gram i ile piszę na klawiaturze:
- Aktualnie bym ocenił granie/pisanie na 80/20, jestem młodym programistą, ale do pisania kodu mam laptopa.

Pod gry?
- Mogłaby by być też w 100% pod gry

Jakie gry:
- Napiszę jakie gry w kolejności od najczęstszych: WoW, Rainbow Six Siege, GTA V, Bf1 i dalej to już rzadko

Podświetlenie:
- RGB ew. dałoby się przeżyć kolor zielony

Makra
- Makra są mile widziane lecz nie wymagane

Dodatkowe przyciski:
- Dodatkowe klawisze tak samo jak z makrami

Podpórka pod nadgarstki:
- Bardzo prosiłbym, a w ogóle super by było jakby była odpinana

Klawiatura numeryczna?
- Właśnie nie mam bladego pojęcia co do tego, niby fajnie by było (przyzwyczajenie), ale nigdy bez niej nie pracowałem więc nie wiem jak to jest bez niej (klawiatura numeryczna) a układ US (albo taki z dużym lewym shiftem)

Uwagi ode mnie.
Nie wiem czy najlepszym dla mnie wyborem byłaby Corsair Strafe/K70 (używka) i do tego jakie przełączniki. Aktualnie użytkuję membranę i chciałbym coś porządnego abym się nie zraził. Klawiatura będzie tylko i wyłącznie na biurku. Mam dylemat właśnie między przełącznikami Mx Brown/Red/Silent/Speed. Innych firm nie brałem pod uwagę, ponieważ opinie o nich są słabe.