• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wygodne słuchawki max 200zł
#1
jakie obecnie używasz? Sharkoon Shark Zone H10
[*]czy używasz karty muzycznej/dac/amp ? NIE
          - jeśli tak – to jakiej? -
          - jeśli nie – czy planujesz kupić i w jakiej kwocie? Nie planuje
  • słuchawki mają być w 100% do gier // głównie gry trochę muzyki // gry i muzyka po równo ? (wybierz jedną opcję) Muzyki i gier
  • w jakie gry grasz (zaznacz w które najwięcej)? Wot, cs:go, rpg, survivale
  • jakiej muzyki głównie słuchasz? EDM
  • twój maksymalny (nieprzekraczalny pod żadnym pozorem) budżet? 200zł
  • stawiasz na 1 miejscu dźwięk czy komfort? Komfort
  • jaki chcesz typ słuchawek: otwarte, pół otwarte, zamknięte (jak nie jesteś pewien to napisz w jakim otoczeniu grasz)? Raczej zamknięte ale w sumie to aby były wygodne.
  • wolisz słyszeć wszystko bliżej Ciebie czy dalej (większą - lepiej w grach czy mniejszą scenę) ? Nie znam się zbytnio na tym ale chyba większą
  • czy będziesz często podróżował ze słuchawkami (np. na lany)? Nie