• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tanie myszki do CS GO (<100 zł)
#61
Aha rozumiem, czyli taka tańsza wersja. W sumie fajnie, bo można mieć świetną myszkę w jeszcze lepszej cenie.
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#62
Nie wiem w sumie czy to jest odpowiednie miejsce, ale chodzi mi o myszke do 100 zl. Tracer Gamezone Toriado Avago 3050. Podobno wewnątrz znajduje się odważnik, który można wyjąć. Jako, że jestem laikiem w tym temacie, to pytam, jak się do tego zabrać? Nie wiem jak ją otworzyć, bo nie widzę nigdzie śrubek
Odpowiedz
#63
Od wnętrza myszki dzielą Cię właściwie wyłącznie dwie śrubki.
Jedyne co musisz zrobić, to odkleić dolne ślizgacze.
Zalecałbym przed tym jednak porządnie je podgrzać, żeby zachowały swoją kondycję na ponowne ich naklejenie - suszarka do włosów powinna załatwić sprawę.
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#64
(09-19-2017, 01:55 AM)_ff_ napisał(a): https://www.aliexpress.com/item/FNOUSE-G...0.0.Gh7CFC - ogólnie najtańsza, przyzwoita myszka. W środku PWM3310 :), OMRONy. Z użyciem aplikacji ~64zł, a jak ktoś ma kupon to pewnie poniżej 50zł :).

A jest gdzieś jakaś specyfikacja do tej myszki? Bo zerknąłem na Ali i nic nie widziłem nt PIXART'A i OMRON'ów ;p

Ja lubie DM1 Pro
Odpowiedz
#65
Obecnie jej kwota znacznie przekracza 100zł, co czyni ją mocno nieopłacalnym wyborem.
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#66
A nie lepiej już po prostu zainwestować w Razera? Może dla niektórych jest przehypowany, ale ja mam Razera praktycznie podstawowego, wcale nie ma aż tylu "Fancy" przycisków. Ale leci nam już 5 rok razem i cholera nic się w nim nie zepsuło. :P
Odpowiedz
#67