• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słuchawki do gier
#1
    Witam, chciałbym kupić nowe słuchawki, z racji, że poprzednie się zepsuły i proszę o pomoc :)Wrzucam szablon
    • jakie obecnie używasz? Senhaiser HMC 631, ale się zepsuły
    • czy używasz karty muzycznej/dac/amp 
      • Creative Sound Blaster Z
    • słuchawki mają być w 100% do gier - TAK, najlepiej z mikrofonem
    • w jakie gry grasz (podaj tytuły i w które najwięcej)?
    • CS:GO, Rainbow Six Siege
    • twój maksymalny (nieprzekraczalny pod żadnym pozorem) budżet? 300 zł
    • stawiasz na 1 miejscu dźwięk czy komfort? Dźwięk
    • jaki chcesz typ słuchawek: otwarte, pół otwarte, zamknięte (jak nie jesteś pewien to napisz w jakim otoczeniu grasz)? Gram głównie w swoim pokoju 
    • wolisz słyszeć wszystko bliżej Ciebie czy dalej? (większą czy mniejszą scenę) Nie znam się kompletnie, chciałbym dobrze określić pozycję przeciwnika, czy jest wyżej, niżej, bliżej, dalej i z której strony itd
    • czy będziesz często podróżował ze słuchawkami (np. na lany)? Aktualnie nie, ale nie wykluczam w przyszłości. I chciałbym wiedzieć jaka jest różnica.
  • Prosiłbym też o polecenie sklepu z którego mógłbym kupić polecone przez Was słuchawki :)Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
miałem dwa najczęściej polecanie modele HMC 631 i Cloud I i o ile w cs nie było różnicy (nie ogarniam tej gry jeszcze) to w rs siege hmc miały wg mnie delikatniej lepsze pozycjonowanie góra dół .
Jednak sam komfort użytkowania to już ogromna przewaga HyperX Cloud a różnica dźwięku w innych grach niewidoczna dlatego hmc sprzedałem do tego hypery mają dodatkowe pady i na tych welurach jest szansa na większa scenę
Odpowiedz
#3
Kup sobie ISK MDH3000
Odpowiedz
#4
A jakiś sklep w których kupię bez problemu w Polsce? :) Bo tego modelu nie mogę znaleźć
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB