• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Wybór klawiatury mechanicznej oraz przełączników.
#1
Siema mam problem z wyborem klawiatury mechanicznej.
Corsair k70 LUX RGB czy Corsair Strafe RGB. Wygląd k70 bardziej przypadł mi do gustu, szczotkowane aluminium wygląda fajniej niż plastik. Ma ona jeszcze klawisze multimedialne przydatne one będą raczej. Strafe ma jaśniejsze i ładniejsze podświetlenie ale jego wygląd mi średnio pasuje lub to przez zdjęcia.


Jeszcze potrzebuje pomocy co do doboru przełączników. Gram w różne gry praktycznie w każdy gatunek jaki się da :D ale najczęściej gram w CS:GO, jakieś rpg, strategie itd. w lola też czasem zagram. Co do tego ile pisze to nie aż tak strasznie dużo: facebook pisanie z kolegami, przeglądanie internetu raczej codzienne rzeczy ale może tego przybyć w przeciągu czasu bo jestem w technikum na informatyce więc komendy itd mnie nie ominą. Miałem okazje przetestować wszystkie przełączniki oprócz mx blue ale razer green to podobno prawie to samo dodam iż jakiś czas temu je testowałem to już trochę nie pamiętam ale powiem tyle że albo redy albo browny bo nie wiem czy klikanie blue nie zacznie mnie denerwować więc wole nie ryzykować.
Liczę na pomoc :D
P.S. Możecie mi również doradzić inne klawiatury mój wymóg to port usb, bez portów jack, RGB, i podkładka ale to można jeszcze odpóścić. Budżet do 750zł .
Odpowiedz
#2
Jeśli do Strafe przekonuje cie tylko podświetlenie, to ja jednak wziąłbym tego k70 :D
Przełączniki to chyba najbardziej MX Brown. Dosyć lekkie, ale opisany w poradniku doboru klawiatury(http://www.test-gear.pl/dobor-klawiatury/#cherrymx) "guzek" ułatwia pisanie :) Jeśli masz ciężkie dłonie to spróbować można zza granicy zamówić klawiaturę(np. od Ducky) na przełącznikach MX Clear.
Możesz się zainteresować jeszcze Tesoro Durandal Ultimate, Qpad Mk-85(tylko czerwone podświetlenie) lub Mk-90(Kalih'y ale z RGB)
Mysz: Rival 100
Podkładka: Zowie G-SR
Słuchawki: Superlux HD668B
Klawiatura: Tesoro Durandal g1n