• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Klawiatura mechaniczna do 450zł
#1
Witam,pragnę zakupić swoją pierwszą klawiaturę mechaniczna do gier.Także w tym zakresie jestem kompletnie zielony, dlatego prosiłbym o pomoc w doborze.
[*]twój budżet:450ZŁ
[*]jaki chcesz rodzaj klawiatury (membranowa czy mechaniczna)?-MECHANICZNA
  • jeżeli mechaniczna: jaki chcesz  rodzaj przełączników – jeżeli nie wiesz, to napisz nam:

  1. czy masz masywne dłonie czy nie?-NIE
  2. czy dużo piszesz na klawiaturze?-Średnio
  3. czy ma to być klawiatura w 100% pod gry?-Szczególnie pod gry FPS typu CS:GO

[*]czy chcesz podświetlenie?-TAK,przynajmniej 1
[*]czy chcesz makra?-Obojętnie
[*]czy chcesz dodatkowe klawisze?-Obojętnie
[*]czy potrzebujesz podpórkę pod nadgarstek?-Tak i nie , ważne żeby była najlepsza w swoim zakresie cenowym
[*]czy może to być klawiatura typu tenkeyless (bez numapda lub numpad w miejscu del, end, ins)?-Klasyczna
[*]twoje uwagi (wygląd, firma):-Wolałbym o w miarę klasycznym wyglądzie oraz WYSOKI lub Średni profil klawiszy.

Polecona zostala mi klawiatura: CM Storm Quickfire TK, lecz nie wiem czy jest godna uwagi.
Dziękuje!
Odpowiedz
#2
Weź Ozone Strike Pro na MX Red. Do pisania nie są najlepsze, ale za to do gier tak. Poza tym jak się przyzywczaisz to będzie Ci przyjemnie się pisało.
Ew. jak chcesz niebieskie podświetlenie to weź Tesoro Excalibur V2 na Kailh Brown - na nich pisze się o wiele lepiej, gra porównywalnie, może ciut gorzej, ale one mają wyczuwalny klik w połowie, a redy nie.
Odpowiedz
#3
(12-19-2016, 05:54 PM)Czyszczu napisał(a): Weź Ozone Strike Pro na MX Red. Do pisania nie są najlepsze, ale za to do gier tak. Poza tym jak się przyzywczaisz to będzie Ci przyjemnie się pisało.
Ew. jak chcesz niebieskie podświetlenie to weź Tesoro Excalibur V2 na Kailh Brown - na nich pisze się o wiele lepiej, gra porównywalnie, może ciut gorzej, ale one mają wyczuwalny klik w połowie, a redy nie.