• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmiana X-760H na coś normalnego - projektowanie, architekt, CAD, 3DS max
#1
Witam,
Poszukuję myszki.. jestem dość zielony w temacie. Aktualnie posiadam myszkę x7 x-760H, która jest na wykończeniu. 
Co mi przeszkadza: 
- krótki, sztywny kabel. Zawsze muszę go gdzieś wyszarpywać, bo ciągnie mi myszkę. 
- cieżko chodzący scroll, trzeba go mocno wciskać, a jest uzywany bardzo czesto. Ogólnie przyciski, też by mogły chodzić lżej. 
- wydaję mi się, że myszka jest zbyt mała. 
- Najważniejsze - jest mało dokładna, intuicyjna. Brat ma starą x7 laserową, juz chyba 10 letnią. Jeśli ją przesuwam, to wiem, gdzie wyląduje kursor, w mojej tak nie jest.

Używana będzie wyłącznie do pracy. Głównie 3DS max.  Gry tutaj nie mają znaczenia. Obecnej myszki mam już serdecznie dość :P 
Dzisiaj 'macałem' HP X9000 i takiej myszki raczej szukam. Podpiera mi całą dłoń, fajnie leży, ma dobrą wysokość i mógłbym na niej przejść na palm grip. Tak mi sie wydaję. Cena raczej racjonalna, nie jestem gejmingowym purystą - 100-150zł. Chyba, że do czegoś naprawdę warto dopłacić grosza. 
Zastanawiam się nad bezprzewodową, męczą mnie już kable, a w dodatku mam ich bardzo dużo - 10 wtyczek w listwach zasilających. 

Nie musi być nie wiadomo jaka dobra wymagam od niej tylko, żeby po przesunięciu wylądowała dokładnie tam gdzie zamierzałem najechać, aktualnie tak sie nie dzieję. 
Podkładkę pewnie tez zmienię. Jest trochę za mała i tez już zużyta. 
  • jaką obecnie myszkę używasz: x7 x-760H
  • jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: 800/1200
  • czułości w grach (wystarczy wpisać – niska, średnia lub wysoka): srednia
  • czułość w Windows: 8/11
  • czułość w sterach myszki (o ile takie posiada Twoja obecna myszka):
  • ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°(w dowolnej grze fps):
  • w co grasz (podaj tytuły gier): programy CAD, PS
  • jaką masz obecnie podkładkę: A4tech x7 mp200