• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myszka dla adc do lola
#1
Witam. Jestem kompletnie zielony w temacie myszek i obecną brałem kompletnie w ciemno (tak jak i zresztą podkładkę) i chcę się dowiedzieć, czy opłaca mi się zmieniać myszkę/chwyt grając w tę grę (bardzo dużo i szybko klikam PPM), a jak tak to na jaki?
  • Jaką obecnie myszkę używasz: Razer Deathadder Chroma
  • Jakie DPI w obecnej myszce masz ustawione: 3000
  • Czułości w grach: średnia/wysoka
  • Czułość w Windows: 6/11
  • Czułość w sterach myszki: 3000 dpi
  • Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – 360°: Nie gram w żadne FPS :/
  • W co grasz: LoL, czasami osu/wow, ale zależy mi na lolu
  • Jaką masz obecnie podkładkę: Razer Goliathus
  • Ile przycisków używasz w myszce: LPM, PPM i czasami scrolla
  • Twój budżet: Raczej nie ograniczony
  • Jaki chwyt stosujesz: Claw grip
  • Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce: 1+2+2
  • Jesteś lewo czy prawo ręczny/a?: Prawo
  • Jaka jest wielkość Twojej dłoni: 18,3cm
  • Jaka jest szerokość twojego palca wskazującego?: 2,25cm
  • Czy chcesz zmienić swój chwyt?: Jeżeli usprawniłoby to moją grę w LoLa, to tak
  • Czy inny zakres dpi w nowej myszce jest akceptowalny dla Ciebie?: Ważne żebym mógł ustawić coś pomiędzy 2700-3200 DPI
  • Co w twojej obecnej myszce chciałbyś zmienić najbardziej/co się zepsuło?: Sam nwm, trochę zbyt "szorstki" jest dla mnie DA, oraz ten "grzbiet" jest za wysoki.
  • czy nowa myszka musi być kupiona w Polsce?: Tak
  • Uwagi: To, co pisałem na początku.
Odpowiedz
#2
Osobiście bym nie wymieniał, przyciski w Chromie akurat podołają, zaczekaj jak pojawi się dwuklik lub coś padnie i wtedy wymieniaj. Jeżeli jednak jesteś nastawiony na tą zmianę to przymierz w sklepie Logitech G303, ale w ciemno nie ma co brać, ewentualnie licz się ze zwrotem do 14 dni, bo 50/50 że Ci kształt nie przypasuje.
Odpowiedz
#3