• 1 głosów - średnia: 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Słuchawki do muzyki
#1
Siemanko jako, że jestem kompletnie zielony w wyborze sprzętu mam nadzieję uzyskać dobrej odpowiedzi od ludzi, którzy są obeznani ze sprzętem. Więc potrzebuje słuchaweczek, które mi będą dobrze służyć w wyjściu na zewnątrz, podczas przejazdu autobustem lub autem. Preferuje słuchawki zamknięte ponieważ takich używam codziennie przy komputerze, ale dziwnie by wyglądało jakbym wyszedł w takich olbrzymich słuchawkach na miasto więc ujdą pół-otwarte. Mam nadzieję na komfort jak i dobry odsłuch, jak wcześniej mówiłem jestem kompletnie zielony i ciężko opisać na czym człowiekowi zależy. Budżet tak ok 200zł. A muzyka, którą preferuje to chyba wszystko po trochu czyli trance, pop, dnb, heavy metal etc. Miałem okazję skorzystać od kolegi z słuchawek sony mdr zx 310 i wydawały mi się w miarę ok tylko, że podczas chodzenia był taki efekt tupania tzn moje kroki mi trochę przeszkadzały w odsłuchu i nietłumiły dźwięków zbyt dobrze. Jak pytałem słyszałem również o słuchawkach akg k518, ale podobno uszy bolą już po jakiejś godzinie słuchania i niestety w swoim miescie nigdzie w sklepach ich nie ma więc lipa, ale będąc w sklepie w poszukiwaniu czegoś ciekawego zauważyłem również sony mdr zx 610, które wydawały mi się perfekcyjne tzn dobrze tłumiły i jakość dźwięku była bardzo dobra w moim odczuciu, ale zauważyłem również mdr xb 450, które niewiele różniły się ceną a w moim odczuciu jedynie wyglądem. Więc kończąc mam nadzieje, że ktoś mi podsunie może swoją opinie na wcześniej wymienione słuchawki i doradzi jak najlepiej i odrazu piszę, żeby nie doradzać superluxów bo szukam słuchawek bardziej na zewnątrz niż "gejmingowych". Pozdrawiam

Aaa i źródło odsłuchu to pewnie telefon obecnie sony galaxy mini 2, ale może się coś zmieni niedługo oraz mp3.
#2