• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobór podkładki pod myszkę do CS:GO
#1
  • jaką obecnie używasz myszkę (optyk ,laser, jaki sensor, jakie ślizgacze)
    - Optyk sensor Pixart PMW3310
  • jaką masz  podkładkę (oraz czy chcesz szybszą/wolniejszą od obecnej)?
    - A4tech x7 200mp, raczej pomiędzy szybką a wolną
  • chcesz plastikową, aluminiową, szklaną, materiałową czy hybrydową (materiałowa z uczuciem gry na plastikowej):
    - materiałową
  • jaki rozmiar by Cię interesował:
    - większa od mojej ale nie większa niż 350mm długości, szerokość może być większa, bo więcej niż 350mm nie zmieści mi się
  • czy akceptujesz podkładki których żywotność może nie przekraczać 6 miesięcy (przy intensywnym użytkowaniu) ale w zamian dadzą nam bardzo dobry ślizg?:
    - Raczej dłużej bym wolał
  • wolisz szybką/średnio szybką/średnią/raczej wolniejszą/wolną/bardzo wolną(zawodowa pod rtsy)(wybierz którąś opcję)*:
    - Nie znam się ale zależy mi na precyzji przy wolnych ruchach, no do CSa w końcu
  • czy podkładka musi być kupiona w Polsce?
    - Tak
  • maksymalna cena za podkładkę?
    - 30zł
  • uwagi (wygląd, ulubiona firma, grubość, itp.)
    - Jak mówiłem nie więcej niż 350mm długości, szerokość może być więcej, myślałem nad Natec Genesis M12 Midi. Będzie dobra?
Odpowiedz
#2
30?
Ja widzę w tej cenie M11, akurat średnio szybka.
M12 może mieć problemy, ale ogółem nie polecam Ci jej, bo ma inny ślizg.
M11 bierz. Najlepiej za 45 zł 900x450 :D
Odpowiedz
#3
Tak wezmę 900x450 i sobię ją zrzucę do połowy z biurka jak kołdrę z łóżka ;) A tak serio to do csa lepiej szybką czy wolną podkładkę? Bo ta M12 mi się podoba i jest obszyta albo M22, a może lepiej tego a4techa tylko w wersji 300mp? Albo też jest esperanza

Wedle spisu podkładek na test gear z wyróżnieniami to m12 ma lepszą kontrolę i lepszą szybkość od a4techa. Ma jedynie troche mniejszy grip. Co masz na myśli mówiąc że może mieć problemy albo ma inny ślizg?
Odpowiedz
#4