• 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podkładka do fps
#1
  • jaką obecnie używasz myszkę : Logitech G400 , alę będę zmieniał na deathadder'a 2013 lub Rival'a 300
  • jaką masz  podkładkę (oraz czy chcesz szybszą/wolniejszą od obecnej)? SS qck Medal of honor Limted edition
  • chcesz plastikową, aluminiową, szklaną, materiałową czy hybrydową (materiałowa z uczuciem gry na plastikowej): Materiałowa 
  • jaki rozmiar by Cię interesował: jestem graczem , raczej low sens , więc ponad 40 cm (obecnie mam 32cm)
  • czy akceptujesz podkładki których żywotność może nie przekraczać 6 miesięcy (przy intensywnym użytkowaniu) ale w zamian dadzą nam bardzo dobry ślizg?: Jeśli będą bardzo tanie , bo nie chcę kupować nowej podkładki co 2-3 miesiące
  • wolisz szybką/średnio szybką/średnią/raczej wolniejszą/wolną/bardzo wolną(zawodowa pod rtsy)(wybierz którąś opcję)*: średnio szybką , nie znam się na tym , nie wiem czy lepsza pod fps będzie wolna czy szybka , więc proszę o pomoc
  • czy podkładka musi być kupiona w Polsce? Raczej
  • maksymalna cena za podkładkę? max 60-70
  • uwagi (wygląd, ulubiona firma, grubość, itp.) Powininna się dobrze trzymać
  • jeżeli nie masz zielonego pojęcia o podkładkach i powyższe punkty nic Ci nie mówią, to wpisz tu, wtedy dobierzemy coś bazując na naszym doświadczeniu:
Odpowiedz
#2
Zwykle każda dobra podkładka trzyma się blatu.
Nie wiesz jak z szybkością? Otóż jeśli jesteś lowsensem to zastanów się czy szybka podkładka jest dla Ciebie (wtedy łatwiej robić szybkie ruchy, nie ma oporu) czy wolną (która wyhamowuje, ruch jest z oporem).
Chyba że chcesz ,,zwykłą" to taka średnio szybka będzie ok. Ja osobiście brałbym szybką, mam wolną ale to jednak nie to, a gram na niskim progu średniej czułości...
Szybka będzie pozwalała Ci lepiej robić ruchy, no a jak grasz na b. niskiej czułości to nie odczujesz utraty kontroli, bo i tak myszką trzeba zawalać.