Liczba postów: 13
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
0
Cześć, zamierzam kupić Beyerdynamic DT770 Pro, ale nie mam pojęcia ilu Ohmową wersję powinienem wybrać. Zależy mi na tym żeby jak najlepiej wypadały w CS GO (chyba że one się nie nadają do gier i zdecydowanie lepiej byłoby wziąć coś innego, wtedy też poproszę o info, chociaż mało które słuchawki dobrze mi leżą, a te akurat są dla mnie bardzo wygodne). Karta dźwiękowa na USB z której korzystam to Creative SoundBlasterX G6, bez żadnego specjalnego trybu, wszystkie "bajery" powyłączane.
Liczba postów: 769
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
39
Spokonie możesz 250Ohm. A jak chcesz mieć wszystko w jednym to bym poszukal na allegro taniej Beyerdynamic MMX 300. To te same słuchawki ale mają mikro :).
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
0
Mikrofon mam, tylko by mi przeszkadzał przy słuchawkach. Czyli 250 Ohm będą lepsze do CSa, czy to nie ma znaczenia i chodzi o to żeby brać najwięcej co pójdzie na mojej karcie?
Liczba postów: 769
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
39
Bym musiał wyjaśniać głębsze właściwości fizyki i ruchu samego przetwornika :). W praktyce jak uslyszysz zmiany(na korzyść więcej Ohm'wych słuchawek) będą strasznie marginalne. Ale to tyczy się muzyki w dobrej realizacji i naprawdę porządnego źródła :). W praktykę tobie to obojętne :). Chociaż ponoć 80Ohm mają niby najwięcej basu, ja obstawiam że to różnice w docisku pałąka :).
Liczba postów: 13
Liczba wątków: 4
Dołączył: Oct 2019
Reputacja:
0
Jeszcze tylko zapytam, choć zakładam że tak - detale na tych słuchawkach będę dobrze słyszał i będą się nadawały do gier typu CS? Czy są jakieś które byłyby jeszcze lepsze (ale też mają pojemne muszle i też ładnie wygłuszają) w budżecie ~800zł?
Liczba postów: 769
Liczba wątków: 16
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
39
Tak na serio ludzie już sobie bardzo chwalą ISK HD9999 do CS. Ale tak, DT770 będą bardzo dobre do CS. Lepsze od ISK bo droższe? W ogólnym rozrachunku tak, lepsza dynamika, rozdzielczość itp. Ale silniki dźwiękowe w grach to inna bajka. W CS może różnica będzie, albo nie będzie w ogole, poza inna sygnaturą dźwięku :).