01-07-2016, 10:18 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-07-2016, 10:38 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Im mniejsza rozdzielczość, tym dana czułość daje wrażenie niższej, przez co wydaje ci się, że ruch jest płynniejszy i margines błędu twojego ruchu jest większy. Poza tym moim zdaniem mniejsza rozdzielczość daje lepszą kontrolę (mniej pixeli do kontrolowania - mniej możliwych pozycji przeciwnika, jest mniej ruchów i są one wyraźniejsze), ale jednocześnie obniża też poziom maksymalnie najlepszej możliwej celności. Przykładowo przy małej rozdzielczości na pewnej odległości przeciwnik ma głowę wielkości pixela i jak wiadomo sam może przesuwać się minimalnie o jeden pixel, to trafienie w głowę z tej lub większej odległości staje się już raczej przypadkowe, zależnie od tego, czy wyczujemy, że pójdzie w lewo/prawo albo będzie stał w miejscu (nie patrząc na rozrzut broni) i myślę, że dlatego nikt nie gra już na rozdzielczościach typu 640x480, a 1024x768 jest właśnie dobrym kompromisem między łatwością celowania a maksymalnymi możliwościami.