Support logitecha się odezwał i... oczywiście kopiuj wklej xD
Cytat:Bardzo prosze aby przeprowadził Pan następujące testy, w celu wyeliminowania usterki:
1. Wypróbuj inny port USB; jeśli wcześniej korzystano z portu USB 3.0, spróbuj zamiast tego użyć portu USB 2.0. Sprawdź, czy odbiornik jest podłączony bezpośrednio do komputera, a nie do koncentratora, przedłużacza, przełącznika lub czegoś podobnego.
2. Sprawdź, czy problem nadal występuje zarówno w trybie przewodowym, jak i bezprzewodowym.
3. Sprawdź, czy mysz jest wystarczająco naładowana.
4. W oprogramowaniu do gier Logitech sprawdź, czy dostępna jest aktualizacja oprogramowania układowego dla myszy. Jeśli nadal nie masz oprogramowania, możesz je pobrać tutaj: http://support.logitech.com/en_gb/downloads/lgs
5. Spróbuj zmienić przyciski w ustawieniach (kliknięcie lewym przyciskiem myszy spowoduje kliknięcie prawym przyciskiem myszy, a kliknięcie prawym przyciskiem myszy spowoduje kliknięcie lewym przyciskiem myszy), aby sprawdzić, czy problem przesuwa się między fizycznymi przyciskami myszy.
6. Przetestuj mysz na innym komputerze.