02-18-2015, 10:50 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-18-2015, 11:20 AM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Wracajac do pytania mtl04 montowany w wmo 1.1, ime 3.0 i imo 1.1 nie posiada zauwazalnej akceleracji, jego glowna przewaga nad pozniejszymi myszami "gamingowymi" jest brak ingerencji oprogramowania w prace sensora, co skutkuje brakiem predykcji, minimalnym input lagiem (przez ingerencje majaca na celu poprawienie badz balans niektorych wlasciwosci myszy, pomimo czestotliwosci raportowania 1000 hz, input lag wzrasta do kilku, czasem kilkudziesieciu milisekund) w efekcie lepszym feelingiem. W zasadzie jest to jego jedyna przewaga, 6 bitowy uklad latwo "zapycha" sie danymi przy szybszych ruchach, co przyczynia sie do niskich osiagow max speed, do tego defaultowo polling rate 125 hz, ktorego aktualnie nie mozna podkrecic juz na windowsie 8. Starsze sensory mialy rowniez wyzsze predkosci tzw pixel walk, czyli minimalnej predkosci ruchu myszy potrzebnej do zarejestrowania ruchu przez sensor: im wyzsza predkosc pixel walk tym gorszy feeling. Aktualnie myszy na dobrych sensorach o minimalnym poziomie ingerencji w jego prace jak zowie fk1 dorownuja wyzej wymienionym myszom microsoftu w kwestii input laga, bijac go na glowe w przypadku wszystkich innych wartosci takich jak max speed, feeling czy zaleznosc pracy sensora od powierzchni.