"Rozumiem, a Razer Gigantus V2 :)"
Zupełnie nieopłacalny model, właściwości ślizgu bardzo zbliżone do DM Pada, który w wersji XXL nie dość, że jest prawie o połowę tańszy, to jeszcze większy.
"Kurde to jeżeli chce mieć idealną kontrole nad aimem to jedynie ten zowie? Jeżeli DM ma być szybszy :)?"
Każdy gatunek gier, ma swój typ "aima", do którego trzeba się dostosować.
Arena FPS, kolebka takich tytułów jak Quake czy Unreal Tournament, zawęża listę do podkładek szybkich o jednolitym ślizgu.
Składowa, w odróżnieniu od wielu gier FPS - "tracking", który jest nieobecny na przykład w CS:GO, jest nierozłącznym elementem Quake'a i istotne jest, by w takiej sytuacji mieć podkładkę o gładkim i równym ślizgu.
Potwierdzą to również osoby śrubujące najwyższe wyniki w "aim trainerach" jak KovaaK czy Aiming.pro, tam gdzie cel trzeba śledzić, podkładki twarde wiodą prym.
Niegdyś zagrywałem się w 1.6 na G400 bez ślizgaczy, połączonym z naprawdę wyczerpanym do granic Qck - wyobraź sobie jak bardzo niejednostajne i flegmatyczne były moje ruchy, ale doceniałem stabilność celownika, bo "crosshair placement" akurat w tym tytule, jest absolutnie kluczowy.
Dzisiaj użytkuję zmodowaną WMO 1.1A z sensorem nowej generacji, wraz ze szklaną podkładką - gdybyś mi wtedy podsunął taki setup, pomyślałbym że robisz sobie ze mnie żarty.
Zabawne jak kiedyś miało się zamkniętą głowę;)
Uszczuplając już wątek.
CS:GO + Valorant = G-SR.
Wszelakie FPS-y = DM Pad.
"Szkoda że nie mam możliwości sprawdzenia tych podkładek w sklepie bo wziaolbymjakas myszkę ze sklepu i poprostu zobaczył jak to sie wszystko ma do siebie :)"
Niestety, ślizgacze również wpływają na ślizg, nie byłoby to miarodajne.
Zupełnie nieopłacalny model, właściwości ślizgu bardzo zbliżone do DM Pada, który w wersji XXL nie dość, że jest prawie o połowę tańszy, to jeszcze większy.
"Kurde to jeżeli chce mieć idealną kontrole nad aimem to jedynie ten zowie? Jeżeli DM ma być szybszy :)?"
Każdy gatunek gier, ma swój typ "aima", do którego trzeba się dostosować.
Arena FPS, kolebka takich tytułów jak Quake czy Unreal Tournament, zawęża listę do podkładek szybkich o jednolitym ślizgu.
Składowa, w odróżnieniu od wielu gier FPS - "tracking", który jest nieobecny na przykład w CS:GO, jest nierozłącznym elementem Quake'a i istotne jest, by w takiej sytuacji mieć podkładkę o gładkim i równym ślizgu.
Potwierdzą to również osoby śrubujące najwyższe wyniki w "aim trainerach" jak KovaaK czy Aiming.pro, tam gdzie cel trzeba śledzić, podkładki twarde wiodą prym.
Niegdyś zagrywałem się w 1.6 na G400 bez ślizgaczy, połączonym z naprawdę wyczerpanym do granic Qck - wyobraź sobie jak bardzo niejednostajne i flegmatyczne były moje ruchy, ale doceniałem stabilność celownika, bo "crosshair placement" akurat w tym tytule, jest absolutnie kluczowy.
Dzisiaj użytkuję zmodowaną WMO 1.1A z sensorem nowej generacji, wraz ze szklaną podkładką - gdybyś mi wtedy podsunął taki setup, pomyślałbym że robisz sobie ze mnie żarty.
Zabawne jak kiedyś miało się zamkniętą głowę;)
Uszczuplając już wątek.
CS:GO + Valorant = G-SR.
Wszelakie FPS-y = DM Pad.
"Szkoda że nie mam możliwości sprawdzenia tych podkładek w sklepie bo wziaolbymjakas myszkę ze sklepu i poprostu zobaczył jak to sie wszystko ma do siebie :)"
Niestety, ślizgacze również wpływają na ślizg, nie byłoby to miarodajne.
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
WMO 1.1A [PMW3360]