12-11-2018, 05:26 PM
Niestety, ale z przykrością muszę odradzić zakupy w sklepie ProCPU. Byłem święcie przekonany, że to porządny sklep z akcesoriami komputerowymi.
Przy składaniu reklamacji kontakt ze sklepem był rewelacyjny.
23 sierpnia 2018 roku rozpocząłem proces reklamacji myszki Zowie.
26 września 2018 dostałem informacje że serwis ABC Data jako przedstawiciel Zowie odrzucił reklamację bo nie stwierdzili wady.
6 pażdziernika 2018 roku dostałem potwierdzenie że ponownie przesłano myszkę tym razem jak mniemam do producenta:
"Informujemy, że status reklamacji zgłoszonej w dniu 23.08.2018 o numerze: 2018/5735 został zmieniony na Wysłana do producenta/serwisu. "
6 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
22 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
5 grudnia 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi
Dzisiaj mamy 11 grudnia i myszka przepadła. Serwis nie odpisuje na maile mimo iż początkowo odpowiedzi były błyskawiczne. Kilka razy próbowałem się dodzwonić ale mi się nie udało. Nie wiem czy sklep unika tylko mnie czy po prostu ogłaszają upadłość. Nic nie wiem. Wszystko przepadło jak kamień w wodę.
W sumie to nie wiem teraz gdzie to zgłosić. Czy może czekać dalej na serwis Zowie. Nie wiem czy to Zowie przetrzymuje myszkę czy gdzieś zaginęła w transporcie. Nic mi nie wiadomo bo Sklep nie odpisuje.
Bardzo nie profesjonalnie to wygląda. A prosiłem żeby napisali jeśli jest w serwisie zowie i trzeba czekać dalej to poczekam, nie ma problemu. No ale niestety zero odpowiedzi.
Wiecie może ile czasu czeka się na naprawę w Benq/Zowie ? Jestem ciekaw czy to sklep jest taki maksymalnie lewy czy Benq/Zowie to też lipa po całości ? O co tutaj chodzi ?
Przy składaniu reklamacji kontakt ze sklepem był rewelacyjny.
23 sierpnia 2018 roku rozpocząłem proces reklamacji myszki Zowie.
26 września 2018 dostałem informacje że serwis ABC Data jako przedstawiciel Zowie odrzucił reklamację bo nie stwierdzili wady.
6 pażdziernika 2018 roku dostałem potwierdzenie że ponownie przesłano myszkę tym razem jak mniemam do producenta:
"Informujemy, że status reklamacji zgłoszonej w dniu 23.08.2018 o numerze: 2018/5735 został zmieniony na Wysłana do producenta/serwisu. "
6 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
22 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
5 grudnia 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi
Dzisiaj mamy 11 grudnia i myszka przepadła. Serwis nie odpisuje na maile mimo iż początkowo odpowiedzi były błyskawiczne. Kilka razy próbowałem się dodzwonić ale mi się nie udało. Nie wiem czy sklep unika tylko mnie czy po prostu ogłaszają upadłość. Nic nie wiem. Wszystko przepadło jak kamień w wodę.
W sumie to nie wiem teraz gdzie to zgłosić. Czy może czekać dalej na serwis Zowie. Nie wiem czy to Zowie przetrzymuje myszkę czy gdzieś zaginęła w transporcie. Nic mi nie wiadomo bo Sklep nie odpisuje.
Bardzo nie profesjonalnie to wygląda. A prosiłem żeby napisali jeśli jest w serwisie zowie i trzeba czekać dalej to poczekam, nie ma problemu. No ale niestety zero odpowiedzi.
Wiecie może ile czasu czeka się na naprawę w Benq/Zowie ? Jestem ciekaw czy to sklep jest taki maksymalnie lewy czy Benq/Zowie to też lipa po całości ? O co tutaj chodzi ?