07-15-2015, 11:17 AM
(07-15-2015, 12:00 AM)cesarz cyberprzestrzeni napisał(a): Tutaj nie chodzi o relację komputer - serwer tylko mysz -monitor, gdy nacelujesz na przeciwnika i oddasz strzał, to sumując wszystkie opóźnienia strzał na monitorze będzie widoczny po 35/1000 zamiast 15/1000 sec, co oznacza, że przez kolejne 2/100 sekundy musisz utrzymywać celownik we właściwym miejscu bądź wyuczyć się celowania z lekkim opóźnieniem (zamiast widzieć strzał w następnej klatce, widzisz go 3 lub 4 klatki później przy monitorze 120/144 hz), w przypadku gry snajperka w cs czy rail gunem w quake ma to już znaczenie i samo odczuwanie opóźnienia nie ma nic do rzeczy. Neo gra na ec2-a: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...8/htmlview
Przy relacji komputer - serwer, zauważ, że wszyscy z pingiem nie wiekszym o 20 od twojego ( przy najszybszych mozliwych przełącznikach) będą rejestrować kliknięcia szybciej, w przypadku lana, gdy reakcja najlepszych graczy jest w granicach 120-140 ms (nie licząc input laga samego sprzętu) to taka różnica może decydować o wygranej.
Edit: wyszly bzdury bo przesunąłem o jedno 0 do przodu w poczatkowej części, za późno było...
20/100 sekundy ? Przecież to jest czas który , żadne człowiek nie jest w stanie wyczuć a co dopiero zauważyć więc mówienie że 20/100 sekundy jest opóźnieniem moim zdaniem jest dużym nadużyciem , tak samo jak liczenie klatek na sekundę gołym okiem powyżej 30/60fps. Może i serwer zarejestruję więcej kliknięć/strzałów ale to nie oznacza że ten sam server zarejestruje te strzały jako trafione w ciało , więc wyznacznikiem jest bardziej precyzja myszki niż szybkość rejestrowania wciskania przycisków . A jeśli chodzi o CS i decydownie o wygranej przez to że ktoś ma o 20ms mniejszy input lag to jest straszne spłycenie całej rozgrywki , w której decyduje o wiele więcej rzeczy niż strzelanie.