07-15-2015, 12:00 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-15-2015, 09:41 AM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Tutaj nie chodzi o relację komputer - serwer tylko mysz -monitor, gdy nacelujesz na przeciwnika i oddasz strzał, to sumując wszystkie opóźnienia strzał na monitorze będzie widoczny po 35/1000 zamiast 15/1000 sec, co oznacza, że przez kolejne 2/100 sekundy musisz utrzymywać celownik we właściwym miejscu bądź wyuczyć się celowania z lekkim opóźnieniem (zamiast widzieć strzał w następnej klatce, widzisz go 3 lub 4 klatki później przy monitorze 120/144 hz), w przypadku gry snajperka w cs czy rail gunem w quake ma to już znaczenie i samo odczuwanie opóźnienia nie ma nic do rzeczy. Neo gra na ec2-a: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...8/htmlview
Przy relacji komputer - serwer, zauważ, że wszyscy z pingiem nie wiekszym o 20 od twojego ( przy najszybszych mozliwych przełącznikach) będą rejestrować kliknięcia szybciej, w przypadku lana, gdy reakcja najlepszych graczy jest w granicach 120-140 ms (nie licząc input laga samego sprzętu) to taka różnica może decydować o wygranej.
Edit: wyszly bzdury bo przesunąłem o jedno 0 do przodu w poczatkowej części, za późno było...
Przy relacji komputer - serwer, zauważ, że wszyscy z pingiem nie wiekszym o 20 od twojego ( przy najszybszych mozliwych przełącznikach) będą rejestrować kliknięcia szybciej, w przypadku lana, gdy reakcja najlepszych graczy jest w granicach 120-140 ms (nie licząc input laga samego sprzętu) to taka różnica może decydować o wygranej.
Edit: wyszly bzdury bo przesunąłem o jedno 0 do przodu w poczatkowej części, za późno było...