05-16-2018, 01:53 PM
Mi też trafił się egzemplarz, w którym sensor potrafi sam z siebie „skakać”. Dzisiaj dotarła do mnie następująca odpowiedź od supportu:
Patrząc na ten wątek zastanawiam się, czy DM olewa sytuację, czy faktycznie pracują nad tym problemem. Z jednej strony myszka bardzo mi się podoba (latający scroll mi nie przeszkadza), z drugiej strony chcę sprzęt który działa bez problemów. Interesuje mnie, czy ktokolwiek dostał jakąś odpowiedź w sprawie firmware. Mam jeszcze czas żeby bawić się w reklamację, ale nie wiem czy robienie zwrotów do momentu kiedy trafi mi się egzemplarz bez defektu jest warte świeczki.
Cytat:Witam,
Zgadza się, pracujemy nad firmware usuwającym wymieniony problem, ale nie jesteśmy wstanie Pan* podać przybliżonej daty wydania fixu, który jest nadal w fazie testów.
Pozdrawiamy,
Dream Machines
Patrząc na ten wątek zastanawiam się, czy DM olewa sytuację, czy faktycznie pracują nad tym problemem. Z jednej strony myszka bardzo mi się podoba (latający scroll mi nie przeszkadza), z drugiej strony chcę sprzęt który działa bez problemów. Interesuje mnie, czy ktokolwiek dostał jakąś odpowiedź w sprawie firmware. Mam jeszcze czas żeby bawić się w reklamację, ale nie wiem czy robienie zwrotów do momentu kiedy trafi mi się egzemplarz bez defektu jest warte świeczki.