04-12-2018, 04:19 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-12-2018, 04:32 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Cytat:Kupując np. na morelach po stwierdzeniu wady fabrycznej będę odsyłał towar do sklepu czy trzeba kontaktować się z steelseries? Są jakieś problemy z tymi wymianami?Możesz reklamować na podstawie rękojmi, która jest odpowiedzialnością sprzedawcy, trwa rok od zakupu i wysyłasz produkt sprzedawcy, lub na podstawie gwarancji producenta (w europie musi wynosić co najmniej 2 lata na tego typu sprzęt), gdzie wysyłasz albo do sprzedawcy albo bezpośrednio do producenta, zależnie jak ci pasuje. Pisanie bezpośrednio do takich producentów jak steelseries czy logitech ma taką zaletę, że zazwyczaj są mniej restrykcyjni, czytałem o przypadkach uwzględniania reklamacji dawno po upływie gwarancji, bądź wysyłaniu nowych produktów bez potrzeby zwrotu uszkodzonego egzemplarza.
Co do sklepów internetowych, to raczej wszędzie traktują zwroty praktycznie tak samo.
Przy okazji w sklepach internetowych (nie licząc zamówień z odbiorem osobistym w placówce) masz 2 tygodnie na zwrot bez podania przyczyny.