byłeś prawdopodobnie jednym z pierwszych u których to wystąpiło :D bo z tego co z nimi rozmawiałem to mieli tylko z kilkanaście takich zgłoszeń (na kilkaset sprzedanych) i potrzebują z 2-3 sztuki żeby móc zdiagnozować problem, a najwidoczniej nikt nie wysłał im tego na RMA, dlatego szukają ;D
powiem Ci że wszyscy producenci wprzypadkach, które nie mają dużej skali tak odpowiadają, albo zwracają produkt, że wina ze strony kupującego jak nei są w stanie stwierdzić problemu ;p,
pierwsze osoby u których gumy w rivalu zaczęły odpadać dostały info, że to raczej ich wina i mogą zaryzykować wysłanie, jak pojawiło sie masowo to od kopa dopiero brali ;D
kolega miał Zowie ec-1a evo cl z łuszczą powierzchnią to kazali zaczekać, że zbadają sprawę, minął miesiąc i nic, dopiero jak wpadaly kolejne zgłoszenia to mu przyjęli...
powiem Ci że wszyscy producenci wprzypadkach, które nie mają dużej skali tak odpowiadają, albo zwracają produkt, że wina ze strony kupującego jak nei są w stanie stwierdzić problemu ;p,
pierwsze osoby u których gumy w rivalu zaczęły odpadać dostały info, że to raczej ich wina i mogą zaryzykować wysłanie, jak pojawiło sie masowo to od kopa dopiero brali ;D
kolega miał Zowie ec-1a evo cl z łuszczą powierzchnią to kazali zaczekać, że zbadają sprawę, minął miesiąc i nic, dopiero jak wpadaly kolejne zgłoszenia to mu przyjęli...