06-23-2015, 12:52 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-23-2015, 12:59 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Dpi interpolowane to znaczy sztucznie podbijane przez oprogramowanie z nizszej wartosci otrzymywanej od sensora. Przykładowo mając interpolowane 1200 dpi z wartości rzeczywistej 800 dpi będzie to oznaczać, że co drugi punkt odczytywany przez sensor po przejsciu przez oprogramowanie będzie rejestrowany jak 2 punkty a nie jeden, czyli przesunięcie o 2 dpi będzie liczone jak przesunięcie o 3 dpi. W zasadzie otrzymujemy efekt podobny do zwiększenia czułości w grze, tylko w tym wypadku jako że raz bedzie skakać o 1 punkt a raz o 2 ruch będzie mniej płynny i zdecydowanie trudniejszy do opanowania i wyczucia.
Btw jaką ty masz mysz? Przy okazji, jezeli nic nie zmieniłeś w sterownikach albo w czułości windows, to 3600 dpi i czułość 5 w grze, przynajmniej w quake czy csie ( bywają różne przełączniki czułości zależnieod gry), to masz jakieś 2.3 cm na wykonanie pełnego obrotu o 360 stopni co jest wartością absurdalną do komfortowej gry.
Btw jaką ty masz mysz? Przy okazji, jezeli nic nie zmieniłeś w sterownikach albo w czułości windows, to 3600 dpi i czułość 5 w grze, przynajmniej w quake czy csie ( bywają różne przełączniki czułości zależnieod gry), to masz jakieś 2.3 cm na wykonanie pełnego obrotu o 360 stopni co jest wartością absurdalną do komfortowej gry.