07-28-2017, 11:22 PM
No w internecie jest sporo mitów odnośnie fps, nadal krąży pełno takich, że oko widzi 24kl/s (bo tyle od dawna wyświetlają telewizory), albo że widzi 30 (bo tyle konsole), czy też 60 (bo tyle mają obecnie najczęściej monitory u przeciętnego człowieka). Pełno tego idzie znaleźć, a dla mnie to wszystko bez sensu.
Jeśli chodzi o rozdziałki to jak masz monitor 1440p 16:9 to tak graj w CS. Ja mam 1080p 16:9 i tak gram w CS. Prosi grają na 4:3 z paskami, bo tak to właśnie wyglądało w CS 1.6 gdzie spędzili tysiące godzin i są do tego bardzo przyzwyczajeni, dzięki czemu ich pamięć mięśniowa pozwala błyskawicznie działać również w CS:GO.
Dziwne jest dla mnie zmienianie z 16:9 na 4:3 paski, bo 16:9 i 4:3 paski to dokładnie to samo, nic się wizualnie nie zmienia, a jedynie ograniczamy pole widzenia (co dla jednych jest plusem bo skupiają się na środku i celowniku, a dla innych minusem bo idzie czasem przegapić wroga, który przy 16:9 byłby na boku ekranu). Rozciągnięte 4:3 to już głupota i cała pamięć mięśniowa idzie w pizdu a nic z tego nie dostajemy na plus. Postaci są szerwsze w osi X, ale też szybciej się poruszają w osi X, tak samo nasza myszka, więc nic to w sumie nie daje. No chyba że ktoś ma problemy z dostrzeżeniem "nierozciągniętego" przeciwnika ;p
Jeśli chodzi o rozdziałki to jak masz monitor 1440p 16:9 to tak graj w CS. Ja mam 1080p 16:9 i tak gram w CS. Prosi grają na 4:3 z paskami, bo tak to właśnie wyglądało w CS 1.6 gdzie spędzili tysiące godzin i są do tego bardzo przyzwyczajeni, dzięki czemu ich pamięć mięśniowa pozwala błyskawicznie działać również w CS:GO.
Dziwne jest dla mnie zmienianie z 16:9 na 4:3 paski, bo 16:9 i 4:3 paski to dokładnie to samo, nic się wizualnie nie zmienia, a jedynie ograniczamy pole widzenia (co dla jednych jest plusem bo skupiają się na środku i celowniku, a dla innych minusem bo idzie czasem przegapić wroga, który przy 16:9 byłby na boku ekranu). Rozciągnięte 4:3 to już głupota i cała pamięć mięśniowa idzie w pizdu a nic z tego nie dostajemy na plus. Postaci są szerwsze w osi X, ale też szybciej się poruszają w osi X, tak samo nasza myszka, więc nic to w sumie nie daje. No chyba że ktoś ma problemy z dostrzeżeniem "nierozciągniętego" przeciwnika ;p