07-28-2017, 05:35 PM
(07-28-2017, 02:04 PM)canon napisał(a): czytalem to gdzies kiedys kiedy mowiono o tworzeniu filmow i probie najbardziej dopasowanej predkosci do mozliwosci oka :P ogladajac 30 kl/s odczuwasz braki plynnosci, przy 60 odczuwal pelny realizm, przy 120 widac jedynie ostrzejszy ruch.
Na ostrość nie ma wpływu ilość klatek, odczuwał ten ruch płynniej, czyli bardziej realnie niż "realne 60fps". Odświeżanie to tak jak pisałem niedoskonałość płynności, więc im większe odświeżanie tym bliżej realnej płynności. Nie wiem w ogóle dlaczego wymyślne są mity o tym ile fps widzi ludzkie oko, jak wyświetlisz czlowiekowi 500fps (oczywiście na 500Hz monitorze) to zobaczy płynny obraz w 500kl/s, bo czemu by nie? Skoro oko miałoby widzieć te 70fps to znaczy że z 500fps musiałoby odrzucać aż 400 klatek. Nawet przy istniejących już monitorach 240Hz jakby oko miało odrzucać ok. 170 fps (czyli ponad 2x więcej niż miałoby widzieć?) to uwierz że byłoby to bardzo niekomfortowe.
(07-28-2017, 03:07 PM)canon napisał(a): tak w ogole z tych wszystkich tabel najbardziej intryguje mnie jedno, jak oni graja na tak niskich rozdzielczosciach :P
Przyzwyczajeni są z cs 1.6 i to wszystko ;p