07-28-2017, 02:00 PM
(07-28-2017, 11:31 AM)canon napisał(a): z tego co mi dobrze wiadomo ludzkie okolo rejestruje okolo 70kl/s :P 24kl/s to ostatnia predkosc pozwalajaca zachowac plynność, ponizej klatkowanie jest mocno odczuwalne
(07-21-2017, 06:41 PM)Synth napisał(a):(07-21-2017, 05:09 PM)Lukasz Wisniewski napisał(a): Im mniejsze sensitivity w grze tym więcej robisz kątów, więc to oczywiste, że większe dpi i niski sens będzie bardziej precyzyjne niż większy sens i niskie dpi.
:D:D a co ma sens do tego po ilu kratkach idzie myszka.. pixela nie przejedziesz po skosie - dodatkowo sensivity odpowiada za szybkość myszki a nie za precyzję
Powiedziałbym nawet, że ustawiając wyższy sens w myszce bardziej od niej wymagamy co skutkuje predykcją myszy a co za tym idzie myszka się porostu gubi.
Dla logiki - spróbuj narysować koło w paincie na 100dpi potem 1000dpi~~ i przybliż sobie.
pierwsze lepsze zdjęcie z neta -
http://wavepc.pl/delux-m811-test-myszki-z-avago-9800/4/
Tak samo śmieszne jak ktoś piszę, że grając na 60hz i 144hz nie widać różnicy.. jakieś bajki, że ludzkie oko tego nie widzi..
Ludzkie oko to ludzkie oko i widzi tyle klatek na sekundę, ile jest mu dostarczane. Jeśli oglądasz obraz w 30kl/s to widzi te 30 klatek, jeśli w 60 to 60, jak w 144 to 144, jeśli w 200 to widzi 200.
Ilość wyświetlanych klatek i jednocześnie odświeżanie monitora to tylko NIEDOSKONAŁOŚĆ płynności, bo odświeżanie to nic innego jak wyświetlanie obrazków, a im więcej obrazków ekran wyświetli w jednej sekundzie tym płynniejszy będzie film/gra.
Im częściej odświeżany jest obraz, tym bliżej mu do tego co widzisz "w realu", gdzie nie masz limitu odświeżania...
Oko to tylko rejestrator obrazu, który przesyła do mózgu. Jeśli dostaje obraz "codzienny/z reala" to go przesyła do mózgu w takiej postaci i Twój mózg go natychmiast odtwarza dla Ciebie ;p
Jeśli do oka dociera np. 60fps, to mózg sobie automatycznie uzupełnia to co jest między nimi na podstawie tego co zostało zarejestrowane "dookoła" zgubionych klatek.
Jeśli do oka dociera np. 144fps to mózg również musi uzupełnić to co jest pomiędzy nimi, ale jest tego mniej, bo obraz częściej odświeżany jest bardziej zbliżony do naturalnego.