07-20-2017, 09:16 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07-20-2017, 09:41 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Cytat:Plagocki nie była to rezerwacja - G403 nie było na stanie w pobliskim sklepie, więc zamówiłem z odbiorem w salonie.https://www.mediaexpert.pl/s,zwroty
Cytat:Zamówienia internetowe z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnymW ostatnim zdaniu masz odpowiedź. To nie ma znaczenia, czy była na stanie, czy dopiero dostarczyli ją do sklepu na twoje zamówienie, zawarłeś umowę z tym konkretnym sklepem stacjonarnym. Ja bym raczej próbował rękojmi, z tymi plamami czy odbarwieniami.
W przypadku zakupienia towaru za pośrednictwem sklepu internetowego z opcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym, miejscem właściwym do dokonania zwrotu jest sklep stacjonarny, w którym odebrano towar. Sklep ten jest jednocześnie sprzedawcą.