07-19-2017, 08:46 PM
(07-19-2017, 04:04 PM)Synth napisał(a): Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,Tak, kupowałem przez internet. Dokładnie to przez firmę kurierską Fedex. Posiadam 14 dni zwrotu ale raczej skorzystam z tego co zaproponował mi XKom czyli "to zwrot z powodu niezgodności towaru ,dlatego wysyłka będzie darmowa."
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.
(07-19-2017, 04:11 PM)Ewelina napisał(a): Nie, nie jesteś unlucky, mogłabym Ci cały dzień opowiadać ile ja miałam takich przypadków, wymian i zwrotów :D Też przysłali mi myszkę z dziurą w ślizgaczu, takim wgnieceniem i odesłałam, zwrócili pieniądze. To się zdarza. Nie ładnie to wygląda, zwłaszcza jak dostaje się nową myszkę, a ślizgacze wyglądają jakby były wiele lat używane, dlatego najlepiej zwrócić.No właśnie, kupuje myszkę nową a dostaje używaną. Aż dziwne z Polsce nie mogą zrobić z tym porządku. Myszka ma służyć przynajmniej kilka lat dlatego pójdzie do zwrotu ale takiego jak xkom mi zaproponował czyli "to zwrot z powodu niezgodności towaru ,dlatego wysyłka będzie darmowa."
(07-19-2017, 04:54 PM)cesarz cyberprzestrzeni napisał(a):No ja tam próbuje żeby być jak najmniej stratny na ten wymianie myszki czyli skorzystam najprawdopodobniej z tego co mi xkom zaproponował czyli " Dzień dobry,(07-19-2017, 04:04 PM)Synth napisał(a): Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,Przy zwykłym zwrocie zapłaci za transport towaru do sklepu, a potem za transport nowego produktu, a przy reklamacji/rękojmi nowy produkt powinien być dostarczony za darmo.
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.
dziękuję za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informuje ,iż jest to zwrot z powodu niezgodności towaru ,dlatego wysyłka będzie darmowa. Pana zgłoszenie będzie rozpatrzone najszybciej jak to tylko będzie możliwe.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt.
" bo chyba nie ma ograniczenia co do ilości zwrotów ;)
(07-19-2017, 05:35 PM)Synth napisał(a):Na gwarancje nie warto bo aktualnie lepszym rozwiązaniem jest Rękojmia(07-19-2017, 04:54 PM)cesarz cyberprzestrzeni napisał(a):(07-19-2017, 04:04 PM)Synth napisał(a): Kupowałeś przez internet ? a wnioskuję, że tak,
jeśli tak to skorzystaj z prawa zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu
i nie baw się w żadne reklamację..
Jak ci zwrócą pieniądze to kup drugi raz ewentualnie w innym sklepie.
Przy zwykłym zwrocie zapłaci za transport towaru do sklepu, a potem za transport nowego produktu, a przy reklamacji/rękojmi nowy produkt powinien być dostarczony za darmo.
Coś za coś.. jak odda na gwarancje to może się pożegnać z myszką na dobry miesiąc.. ja nie więcej.
(07-19-2017, 06:06 PM)plagocki napisał(a): Fabryczne ślizgi Logitecha i tak są wyjątkowo słabe - olałbym sprawę i zamówił Hotline Games z ebaya (nie stracisz przez to gwarancji).No tak ale jakimś zawodowym graczem nie jestem, kupiłem nową myszkę bo w G500 padł mi przełącznik "PPM" i tak średnio da się klikać.
http://www.ebay.com/itm/Hotline-Games-Lo...Dyd_9RUyFg
(07-19-2017, 06:40 PM)Czyszczu napisał(a): Jak zamówił inpostem to i zwróci za freePrawdopodobnie przez to że zwrot będzie z powodu "niezgodności towaru" to przesyłka będzie darmowa.
Definitywnie jest to wada tej sztuki, unlucky :/ Normalnie ślizgi nie powinny mieć takich rys. Tylko jak zostały uszkodzone ?
Według mnie zwróć, stracisz z dyszkę na wysyłce jak nie wziąłeś inpostem
(07-19-2017, 06:41 PM)Czyszczu napisał(a): jeszcze jedno pytanie - wpływa to jakoś na ślizg?Nie mam dwóch G502 więc trudno mi porównać. Ślizg ma nawet dobry ale nie po to kupowałem "nową" myszkę aby mieć już zużyte ślizgacze więc do wymiany pójdzie