https://www.euro.com.pl/cms/regulamin.bhtml?print=2 - rzuć okiem na załącznik 1 paragraf IV.
Na wstępie należy ustalić czy na myszkę złożyłeś rezerwację czy zamówienie - zawarcie umowy sprzedaży z dostawą do sklepu fizycznego.
W drugim przypadku ślij list polecony, otwarte opakowanie mieści się w granicach zwykłego zarządu. Na pohybel Januszom biznesu.
Stwierdzenie "jakakolwiek forma, gdzie nie można zapoznać się z towarem" wprowadza raczej w błąd. W przypadku umów zawieranych na odległość nie ma znaczenia sposób odbioru ani forma płatności.
Jeśli podczas składania zamówienia strona z produktem sugerowała zakup, a nie np. "rezerwację", to jak najbardziej masz prawo zwrócić.
Art. 6. 1.Umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, w szczególności formularza zamówienia niezaadresowanego lub zaadresowanego, listu seryjnego, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem zamówienia, katalogu, telefonu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej, telefaksu, są umowami na odległość, jeżeli kontrahentem konsumenta jest przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność.
Na wstępie należy ustalić czy na myszkę złożyłeś rezerwację czy zamówienie - zawarcie umowy sprzedaży z dostawą do sklepu fizycznego.
W drugim przypadku ślij list polecony, otwarte opakowanie mieści się w granicach zwykłego zarządu. Na pohybel Januszom biznesu.
(07-19-2017, 02:15 PM)cesarz cyberprzestrzeni napisał(a): Zwrot konsumencki dotyczy wyłącznie zakupów internetowych na odległość, czyli jakakolwiek forma, gdzie nie można zapoznać się z towarem osobiście przed dokonaniem zakupu. W przypadku zamówienia do sklepu stacjonarnego nie ma obowiązku zapłaty, tak jak w przypadku kuriera - możesz przyjść, obejrzeć i nie brać, także zwrot konsumencki tu nieobowiązuje. Wymiana na nowy egzemplarz w przypadku wady to już zupełnie inna historia.
Stwierdzenie "jakakolwiek forma, gdzie nie można zapoznać się z towarem" wprowadza raczej w błąd. W przypadku umów zawieranych na odległość nie ma znaczenia sposób odbioru ani forma płatności.
Jeśli podczas składania zamówienia strona z produktem sugerowała zakup, a nie np. "rezerwację", to jak najbardziej masz prawo zwrócić.
Art. 6. 1.Umowy zawierane z konsumentem bez jednoczesnej obecności obu stron, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość, w szczególności formularza zamówienia niezaadresowanego lub zaadresowanego, listu seryjnego, reklamy prasowej z wydrukowanym formularzem zamówienia, katalogu, telefonu, radia, telewizji, automatycznego urządzenia wywołującego, wizjofonu, wideotekstu, poczty elektronicznej, telefaksu, są umowami na odległość, jeżeli kontrahentem konsumenta jest przedsiębiorca, który w taki sposób zorganizował swoją działalność.
IBM Model M Space Saving Keyboard