07-08-2017, 10:00 PM
Wedle prawa konsumenta przysługuje zwrot kosztów za trzecim razem od chwili reklamacji zakupionego przedmiotu.
jeśli wada występuje po raz enty, w twoim przypadku po raz czwarty nie widzę problemu zwrócenie pieniędzy.
Dany przedmiot może zostać naprawiony, jeśli jednak zostanie wymieniony lub jak wcześniej naprawiony po raz kolejny zawsze klient może się domagać dalszej wymiany/naprawy lub zwrotu kosztów.
Przerabiałem już to kiedyś i również sprawa skończyła się w prokuraturze. U mnie to była trochę większa suma ale zawsze możesz spróbować.
Jeśli sprzedawca, Janusz w tym momencie uchyla sie od zwrócenia kosztów przedmiotu to nie widzę przeszkód w tym żeby napisać pismo do prokuratury.
Dla Ciebie to 10-20 min roboty a Gośc jak dostanie takie pismo z prokuratury z wszczęciem o postępowaniu to da mu może do myślenia, że czasami lepiej załatwić sprawę polubownie.
jeśli wada występuje po raz enty, w twoim przypadku po raz czwarty nie widzę problemu zwrócenie pieniędzy.
Dany przedmiot może zostać naprawiony, jeśli jednak zostanie wymieniony lub jak wcześniej naprawiony po raz kolejny zawsze klient może się domagać dalszej wymiany/naprawy lub zwrotu kosztów.
Przerabiałem już to kiedyś i również sprawa skończyła się w prokuraturze. U mnie to była trochę większa suma ale zawsze możesz spróbować.
Jeśli sprzedawca, Janusz w tym momencie uchyla sie od zwrócenia kosztów przedmiotu to nie widzę przeszkód w tym żeby napisać pismo do prokuratury.
Dla Ciebie to 10-20 min roboty a Gośc jak dostanie takie pismo z prokuratury z wszczęciem o postępowaniu to da mu może do myślenia, że czasami lepiej załatwić sprawę polubownie.