06-15-2017, 01:55 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-15-2017, 03:21 PM przez spidster135.)
Hmm no to możliwe że się skuszę na te ISK HD9999, chociaż no Somic z opisu wydają się lepsze ;p
Wybór zmniejszył mi się ogólnie do ISK HD9999 lub Somic V2 ;p
Według ocen z test-gear.pl to wychodzi:
ISK
Jakość - 3.9
komfort - 4.8*
pozycjonowanie (gry) - 4.6
separacja dźwięków (gry) - 4.4
brzmienie (gry) - 3.9
przestrzenność (gry) - 4.2
muzyka - 4
filmy - 4
tłumienie otoczenia - 4
Somic V2
jakość - 3.8
komfort: 3.2 (materiałowe pady)
2.2 (eko-skórkowe pady)
pozycjonowanie (gry) - 4.6
separacja dźwięków (gry) - 4.4
brzmienie (gry) - 5
przestrzenność (gry) - 4.5
muzyka - 5
filmy - 5
Cena jest w obu przypadkach liczona "do 300zł" więc oceniane w ten sam sposób.
O ile jakość ta sama (w granicach błędu), komfort inny bo otwarte vs. zamknięte, pozycjonowanie i separacja te same, a przestrzenność w granicy błędu pomiaru, to jednak brzmienie, muzyka i filmy są bardzo na plus dla Somiców.
Na audiofanatyku tak wyglądają sceny dla obu tych słuchawek.
Wygląda to tak, jakby Somic miały lepszą scenę przód/tył, przez co łatwiej i dokładniej można w nich określić pozycję przeciwników znajdujących się przed/za nami.
I jeszcze takie pytanie głównie z ciekawości. Jak jest ze sceną i pozycjonowaniem w słuchawkach dousznych czy dokanałowych (nie wiem czy to jest to samo ;p)? Pytam głównie ze względu na to, że na jakichś poważniejszych zawodach w np. CS:GO zawodnicy nie grają na żadnych nausznych słuchawkach, tylko na dousznych + na to nauszne dla wytłumienia publiczności.
Czy takie słuchawki douszne są lepsze w pozycjonowaniu? Raczej nie są tak wygodne jak nauszne, ale skoro są używane w grze na najwyższym poziomie, to chyba też muszą coś sobą prezentować. Jak to z nimi jest?
Wybór zmniejszył mi się ogólnie do ISK HD9999 lub Somic V2 ;p
Według ocen z test-gear.pl to wychodzi:
ISK
Jakość - 3.9
komfort - 4.8*
pozycjonowanie (gry) - 4.6
separacja dźwięków (gry) - 4.4
brzmienie (gry) - 3.9
przestrzenność (gry) - 4.2
muzyka - 4
filmy - 4
tłumienie otoczenia - 4
Somic V2
jakość - 3.8
komfort: 3.2 (materiałowe pady)
2.2 (eko-skórkowe pady)
pozycjonowanie (gry) - 4.6
separacja dźwięków (gry) - 4.4
brzmienie (gry) - 5
przestrzenność (gry) - 4.5
muzyka - 5
filmy - 5
Cena jest w obu przypadkach liczona "do 300zł" więc oceniane w ten sam sposób.
O ile jakość ta sama (w granicach błędu), komfort inny bo otwarte vs. zamknięte, pozycjonowanie i separacja te same, a przestrzenność w granicy błędu pomiaru, to jednak brzmienie, muzyka i filmy są bardzo na plus dla Somiców.
Na audiofanatyku tak wyglądają sceny dla obu tych słuchawek.
Wygląda to tak, jakby Somic miały lepszą scenę przód/tył, przez co łatwiej i dokładniej można w nich określić pozycję przeciwników znajdujących się przed/za nami.
I jeszcze takie pytanie głównie z ciekawości. Jak jest ze sceną i pozycjonowaniem w słuchawkach dousznych czy dokanałowych (nie wiem czy to jest to samo ;p)? Pytam głównie ze względu na to, że na jakichś poważniejszych zawodach w np. CS:GO zawodnicy nie grają na żadnych nausznych słuchawkach, tylko na dousznych + na to nauszne dla wytłumienia publiczności.
Czy takie słuchawki douszne są lepsze w pozycjonowaniu? Raczej nie są tak wygodne jak nauszne, ale skoro są używane w grze na najwyższym poziomie, to chyba też muszą coś sobą prezentować. Jak to z nimi jest?