05-04-2017, 06:38 PM
(05-04-2017, 05:56 PM)Gadom napisał(a): No same problemy powiem :) Nie no jakoś wystawowa mnie nie przekonuje , po za tym oni nie są skłoni na zwrot pieniędzy. Jedynie co oferują to wepchanie to w kartę podarunkowa ze nabijają kwotę i ze przez 3 lata mogę to wykorzystać w ich sklepie kupując coś. Można by to tez na siłę pod gwarancje wepchać ale czy uznają to ? Scroll się kreci, działa. Ogólnie cała myszka jest w 100% sprawna tylko ma ten luz. Zabawne bo z ciekawości wziąłem A90 tez ma luzy na scrollu i to nawet gorsze chyba niż G403, tylko to nie jest tak wyczuwalne korzystając z niej normalnie jak w G403.
Synth sam w sumie pare postów temu pisałeś czy ten luz to taka tragedia faktycznie ? I też zadaje sobie te pytanie bo jeżeli myszka posłuży 1-2 lata i wszystko będzie działać to czy to nie czepianie się na silę. Bo szczerze gdybym nie czytał tak dużo o tej myszce tylko przeczytał że jest to myszka polecana do 300zł to nawet nigdy bym nie zwrócił uwagi na ten scroll
Jeżeli obawiasz się że myszce coś się może stać patrząc pod względem scrolla to nie. Sugeruję się moja chromą którą mam już ponad rok czasu i nic się nie dzieje.
Jedynie to komfort używania takiej myszki jest różny..
Jeśli chodzi o gwarancje to, dostałem dziś taką wiadomość z x-kom'u bo pytałem się o myszkę Amok'a :
https://ibb.co/b1drO5
możesz się powołać na to i zaryzykować, wysyłając swoja, może akurat wymienią, ewentualnie naprawia za darmo.
Dla pewności moża zapytać supportu logitecha co robią jęśli występuje latający scroll.
Od siebię mogę jeszcze dodać że warto sprawdzać SN (numer serii), wiem że kilka osób na reddicie pisało o tym że, w 1635 rzadko kiedy występuje latający scroll
najnowszy SN to 1648 podobno.
Z drugiej strony też bym się nie sugerował do końca, jeden gość na reddicie miał dość nowy egzemplarz 1644 i również miał problem ze scrollem.