• 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa mycha od Dream Machines
#71
A jeszcze nie tak dawno było, że sceptycznie podchodzisz do nowego DMa ;5
Спутник
WMO 1.1A [PMW3360]
Odpowiedz
#72
Tonący brzytwy się chwyta :D Nie no żart, przecież kształt to moje ukochane Kinzu :)
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#73
Ja ponowie pytanie. Czy pozycja tego sensora jest faktycznie aż tak zła, że ludzie tak na to narzekają? Pierwszy raz sie spotykam, żeby ludzie na takie coś tak zwracali uwagę.
Odpowiedz
#74
nie ma znaczenia to jest tylko kwestia przyzwyczajenia i tego jak trzymasz, jak duza masz reke - wszystko jest indywidualne, ludzi tak lubia sobie gadac...zeby gadac... zobacz przykladowo na senseia / czy sensei 310 nikt nigdy nikomu nie przeszkadzalo w calej jego histopri istnienia ze nie jest symetrycznie

zauważ, ze przykladowo trzymasz claw gripem, to dobrze by miec sensor bardziej do przodu, bo myszka w dloni sie cofa i srodek niejako wypada wtedy inaczej... trzymasz fingerem to myszke trzymasz bardziej do przodu, wtedy sensor powinien byc cofniety...

tam na overclocku to sporo osob to takich jest fanatykow co wszystko im przeszkadza, tak samo jak z audiofilami, do tego dochodza tez marketingowcy z konkurencji, ktorzy podkrecaja temat zawsze
Odpowiedz
#75
gdy wykonujemy proste ruchy (mysz nie wykonuje obrotu wokół własnej osi), gdziekolwiek nasz sensor by nie był, zawsze odczyta taki sam ruch:
[Obrazek: pozycja_sensora.png]
a = b, c = d
w przypadku okrężnych ruchów (chodzi tutaj o samo "przekręcanie" się myszy wokół własnej osi, a nie krzywiznę ruchu) im sensor jest bardziej oddalony od naszej dłoni, tym dłuższy jest promień po jakim porusza się sensor i tym dłuższy ruch odczyta:
[Obrazek: gsgdgs.png]
a > b
W efekcie przy bliższej pozycji sensora, przy ruchach nadgarstkiem, gdzie zataczamy okręgi o znacznie mniejszej średnicy, niż przy ruchu całą ręką pozycja sensora będzie miała większy wpływ na odczuwalną czułość, choć tak naprawdę wystarczy ustawić większe dpi, by dany ruch nadgarstkiem odzwierciedlał ten sam ruch na ekranie. Z drugiej strony ruchy ręką względem ruchów nadgarstkiem będą odczytywane w trochę innej proporcji, czyli albo przy ruchach ręką czułość będzie się wydawać za duża, albo przy ruchach nadgarstkiem za mała, ale moim zdaniem to tylko kwestia przyzwyczajenia.
Odpowiedz
#76
Też tak myślę, że ludzie gadają by gadać i narzekać, czepiają się wszystkiego. Nie ma co patrzeć co wypisują, tylko niedługo samemu się przekonać.

Hello Kitty - cesarz, nie podejrzewałam Cię o to :D
Testowałam myszki: Steelseries (Kinzu v3, Rival 100, Rival 110, Rival 3), Roccat (Lua, Kiro, Kone Pure BE, Owl-Eye, SE, Kain 100 AIMO), Logitech (G203, G403 Prodigy, Wireless, G502), Zowie (ZA13, EC2-A), Razer (Abyssus 1800, Abyssus 2014), Dream Machines (DM1 Pro, DM3 Mini), CM MasterMouse S.



Odpowiedz
#77
że też my nie testowaliśmy jeszcze takiej myszki od Hello Kitty :O
Odpowiedz
#78
^ to juź wiesz jaką recke zrobić na 1 kwietnia :D
A propo umiejscowienia sensora to cesarz ma racje i w tym przypadku pomoże wieksze dpi lub sensitivity w grze i przyzwyczajenie sie. Np. Kiedy z g400 przechodziłem na g203 to mimo 400 dpi i sens 2 w cs czulem ze celownik lata za szybko i obnizylem do 1.8 i grałem na takim samym poziomie i jakos bardzo przyzwyczajać sie nie musiałem.
Odpowiedz
#79
No cesarz ma rację z tym sensorem bo to oczywista oczywistość i cały czas o to się rozchodziło :D Ale pewnie da się przyzwyczaić, tylko że dla kogoś kto długi czas korzysta z myszki z sensorem na środku może się zdziwić. Przyzwyczaić się można do wszystkiego, tylko to przychodzi z czasem, a jak wiadomo czas to pieniądz ;)
Tak w ogóle to ruch w prawo czy w lewo nie każdy wykonuje trzymając mysz cały czas prostopadle do osi X. Ja przesuwając mysz w prawo/lewo odchylam również "czubek" myszy w stroną w którą ją przesuwam, więc tutaj też umiejscowienie sensora ma znaczenie ^^
Odpowiedz
#80
A co do sensorów. Czy są jakieś realne różnice pomiędzy 3360, 3366, TrueMove3 albo np. Owl-eye? To tylko kwestia nazwy, czy faktycznie czym one się różnią?
Odpowiedz


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


Polskie tłumaczenie © 2007-2024 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.