11-18-2018, 08:58 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-19-2018, 01:05 PM przez miloszinho.)
Witam,
posiadam klawiaturę HYPERX ALLOY ELITE od ok. 11 miesięcy. Niestety drugi raz już uszkodził mi się keycap przy normalnym użytkowaniu. Za pierwszym razem uszkodził mi się CAPS LOCK i hyperx bez problemu przysłał mi nowy w ramach gwarancji (reklamowałem bezpośrednio u hyperxa). Teraz uszkodził mi się inny klawisz i niestety obawiam się że ta klawiatura ma słabej jakości keycapy (pęknięcie krzyżyka na keycapie w obu przypadkach). Czy jest sens reklamować to z tytułu rękojmi ? Zależy mi na odzyskaniu gotówki.
posiadam klawiaturę HYPERX ALLOY ELITE od ok. 11 miesięcy. Niestety drugi raz już uszkodził mi się keycap przy normalnym użytkowaniu. Za pierwszym razem uszkodził mi się CAPS LOCK i hyperx bez problemu przysłał mi nowy w ramach gwarancji (reklamowałem bezpośrednio u hyperxa). Teraz uszkodził mi się inny klawisz i niestety obawiam się że ta klawiatura ma słabej jakości keycapy (pęknięcie krzyżyka na keycapie w obu przypadkach). Czy jest sens reklamować to z tytułu rękojmi ? Zależy mi na odzyskaniu gotówki.