Liczba postów: 1,064
Liczba wątków: 13
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
64
08-27-2018, 05:35 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-27-2018, 05:35 PM przez cesarz cyberprzestrzeni.)
Co do tych filmików to nie wiemy, czy ci goście nie ustawili np. najniższej wartości LOD, nie mają brudnej soczewki, albo podkładki, która akurat wyjątkowo źle współgra z 3310. Ja korzystając z EC2-a ustawiłem na początku najwyższą wartość LOD - "uniwersalny" (domyślnie jest pod materiałowe podkładki) i nigdy nie miałem żadnych problemów z gubieniem się sensora.
Liczba postów: 457
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
15
Jedna na 20 osób co ma problem z sensorem po zmianie LODa sie poprawiało. Tak można na oko wywnioskować z komentarzy pod filmikami tymi i podobnymi.
Ludzie walczyli jak ja, ale to bez sensu, te myszki mają jakiś fabryczny feler.
I tried the mouse on 3 different computers.
I tried adjusting the lift off distance between all 3 settings.
I tried the following mouse pads:
- Steel Series QCK Heavy
- Razer Goliathus speed
- Steel Series QCK+
And all 3 mouse pads exhibited the same problem.
***Product has since been replaced by the company I purchased it from. I ended up with an EC2-A and it works great***
Liczba postów: 457
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
15
09-26-2018, 10:35 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-26-2018, 11:01 AM przez minciu.)
Serwis nie stwierdził usterki.
Ja myślałem, że oni robią dobre myszki. Zawiodłem się bo widzę, że sporo osób w internecie ma identyczny problem.
Identyczny problem zagraniczne serwisy załatwiały od ręki. Ponownie zawiodłem się, tym razem na polskim serwisie Benq-Zowie.
Czuje, że to będzie koszmar.. Prawie trzy miesiące kopie się już z tym tematem..
Liczba postów: 32
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
0
ale na najniższym lod to i moje ec1-a ma problem i to większy niż na tych filmikach
z tym że ja zawsze gram na uniwersalnym i mycha działa bez problemu.
Liczba postów: 457
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
15
U mnie jak i u większości osób z tamtych filmików zmiana LOD nic nie pomagała.
Liczba postów: 457
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
15
Niestety, ale z przykrością muszę odradzić zakupy w sklepie ProCPU. Byłem święcie przekonany, że to porządny sklep z akcesoriami komputerowymi.
Przy składaniu reklamacji kontakt ze sklepem był rewelacyjny.
23 sierpnia 2018 roku rozpocząłem proces reklamacji myszki Zowie.
26 września 2018 dostałem informacje że serwis ABC Data jako przedstawiciel Zowie odrzucił reklamację bo nie stwierdzili wady.
6 pażdziernika 2018 roku dostałem potwierdzenie że ponownie przesłano myszkę tym razem jak mniemam do producenta:
"Informujemy, że status reklamacji zgłoszonej w dniu 23.08.2018 o numerze: 2018/5735 został zmieniony na Wysłana do producenta/serwisu. "
6 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
22 listopada 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi.
5 grudnia 2018 pytałem o status reklamacji - brak odpowiedzi
Dzisiaj mamy 11 grudnia i myszka przepadła. Serwis nie odpisuje na maile mimo iż początkowo odpowiedzi były błyskawiczne. Kilka razy próbowałem się dodzwonić ale mi się nie udało. Nie wiem czy sklep unika tylko mnie czy po prostu ogłaszają upadłość. Nic nie wiem. Wszystko przepadło jak kamień w wodę.
W sumie to nie wiem teraz gdzie to zgłosić. Czy może czekać dalej na serwis Zowie. Nie wiem czy to Zowie przetrzymuje myszkę czy gdzieś zaginęła w transporcie. Nic mi nie wiadomo bo Sklep nie odpisuje.
Bardzo nie profesjonalnie to wygląda. A prosiłem żeby napisali jeśli jest w serwisie zowie i trzeba czekać dalej to poczekam, nie ma problemu. No ale niestety zero odpowiedzi.
Wiecie może ile czasu czeka się na naprawę w Benq/Zowie ? Jestem ciekaw czy to sklep jest taki maksymalnie lewy czy Benq/Zowie to też lipa po całości ? O co tutaj chodzi ?
Liczba postów: 457
Liczba wątków: 25
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
15
OK sklep się w końcu odezwał, jest progres.. ale kuleje to strasznie.. Do piątku powinna pojawić się ostateczna decyzja z rozwiązaniem reklamacji.
Liczba postów: 4,401
Liczba wątków: 167
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
170
oni chyba ślą te myszki do Hiszpanii (przynajmniej kiedyś tam miał siedzibę Zowie) ale mogło sie zmienić jak jest teraz benq... a oni z najlepszego serwisu raczej też nie słyną.. niestety to nie logitech pod kątem serwisu
ciekawe co Ci finalnie odeślą