05-27-2017, 04:21 PM
Witam, mam problem z myszką dm 1 pro Kupiłem ją w grudniu w morele i już 3 raz zepsuł mi się scroll że sie tak wychyla nie moge przesuwać stron itp.
pierw zepsuła mi się po 2-3 miesiącach oddałem po 3dniach miałem nową mysz okej, znów po 2-3 miesiącach zepsuła mi się, i znów scroll oddałem ok 3dni działa, i teraz po 2tygodniach znów się zepsuła mysz i znów scroll ! XD, nwm czy ja nie potrafię używać scrolla czy co ale .. już mnie zaczyna to denerwować bo mam w szafce mysz Bloody v7m i już ponad 1,5roku i mysz działa luźno.. a z tą za która zapłaciłem 150zl mam istne problemy, aż głupio mi do nich pisać znowu! i teraz mam pytanie czy można prosić o zwrot pieniędzy czy coś w tym stylu? bo jak tak dalej pójdzie to więcej zapłacę za te koszty wysyłki niż za mysz.
pierw zepsuła mi się po 2-3 miesiącach oddałem po 3dniach miałem nową mysz okej, znów po 2-3 miesiącach zepsuła mi się, i znów scroll oddałem ok 3dni działa, i teraz po 2tygodniach znów się zepsuła mysz i znów scroll ! XD, nwm czy ja nie potrafię używać scrolla czy co ale .. już mnie zaczyna to denerwować bo mam w szafce mysz Bloody v7m i już ponad 1,5roku i mysz działa luźno.. a z tą za która zapłaciłem 150zl mam istne problemy, aż głupio mi do nich pisać znowu! i teraz mam pytanie czy można prosić o zwrot pieniędzy czy coś w tym stylu? bo jak tak dalej pójdzie to więcej zapłacę za te koszty wysyłki niż za mysz.