Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Tydzień temu odkleil mi się slizgacz przy sensorze i czy to podlega gwarancji.?
Liczba postów: 4,403
Liczba wątków: 167
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
170
Logitech zawsze wysyłał dodatkowe ślizgi, wiec pisz na support a jest szansa, ze Ci podeślą :)
Liczba postów: 4,403
Liczba wątków: 167
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
170
że CI się zajechały ślizgi ;)
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Tylko z tego co wiem nie wysyłają tych Slizgacz przy sensorze ponieważ do kupienia na ich stronie tylko są wszystkie oprócz tych Prywatne sensorze czy to prawda
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Oprócz tych przy sensorze
Liczba postów: 1,899
Liczba wątków: 30
Dołączył: Jan 1970
Reputacja:
75
Powinni wysyłać wszystkie, gwarancja obejmuje ślizgacze i w ciągu 2 lat powinni Ci je raz podesłać. Napisz, że ślizg drastycznie spadł i prosiłbyś o wskazanie skąd możesz wziąć nowy komplet wszystkich ślizgaczy - grzecznie zagadaj to sami zaproponują, że Ci podeślą. Mi do G9x bez problemu posłali.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jul 2015
Reputacja:
0
Co zrobić w sytuacji gdy zgubiłem paragon i go nie posiadam a proszą o zdjęcie dowodu zakupu.
Liczba postów: 4,403
Liczba wątków: 167
Dołączył: Jan 2015
Reputacja:
170
no to nic nie zrobisz, pozostaje Ci kupić jakieś dodatkowe ślizgi. Czyli by wysłali jakbyś miał... zawsze trzeba to trzymać. Jak kupowałeś przez internet, to o ile zakładałeś w jakimś sklepie konto, to da się wydrukować paragon tego co kupowałeś.